ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

آزادی عمل 35 ساله

گروه همیشه در صحنه! 
 
 
 
 

اینها پیاده نظام مصباح یزدی اند که بی نیاز از مجوز در دو میدان فاطمی و ولی عصر تهران تظاهرات کردند. این که چند ده نفر و زیر صد نفر بودند مهم نیست، مهم اینست که آنها مجازند در بزرگترین میادین تهران تظاهرات راه بیاندازند. یک روز برای حجاب و یک روز برای کیک زرد اتمی، یک روز میتوانند راه اتومبیل روحانی را که از سفر خارج باز می گشت را ببندند و روز دیگر می توانند مهر و لنگه کفش برای سر رئیس مجلس در قم پرتاب کنند. یک روز میتوانند جلوی سخنرانی حسن خمینی در شهر بروجرد را بگیرند و لابد مدتی بعد که زمینه را مناسب ببینند و فتوای لازم نیست صادر شود دست به قتل زنجیره ای بزنند و یا این بار سر این و یا آن را هدف گرفته شلیک کنند!

در میان آنها، چماقدارانی حضور دارند که با تجربه کودتای انتخاباتی 88، حالا مقام فرماندهی پیدا کرده اند و درحالیکه اگر 10 جوان در همین دو میدان بلند داد بزنند "چرا روزنامه ها را توقیف می کنید؟" و یا "چرا دست از رئیس جمهوری که انتخاب کرده ایم بر نمیدارید که کارش را بکند؟" و یا مردم را به هوشیاری و حضور در دو انتخابات آینده مجلسین شورا و خبرگان دعوت کنند، بی شک محاصره انتظامی می شوند!

اصلا اینها هیچ. عده ای در همین دو میدان جمع شوند و علیه اختلاس و سرقت ملی شعار بدهد و در باره نتیجه پرونده سه میلیارد دلاری بانک صادرات سئوال کنند و یا درباره بابک زنجانی و یا درباره معاون اول احمدی نژاد و پرونده اختلاس در بیمه و یا یک نوشته ای را با مضمون "وثیقه  یکصد ملیارد تومان برای در زندان نماندن سردار رویانیان از کجا در آمد ؟" با آنها چه رفتاری خواهد شد؟

 

پیک نت 20 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: