ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

برای نا امید کردن مردم

اطلاعات سپاه و امنیت موازی

بر سرعت مقابله با دولت افزوده اند

 
 
 
 
 

چهار بازداشت و لغو سخنرانی، که یورش به زندانیان بند 350 اوین و جلوگیری از سخنرانی حسن خمینی در بروجرد را کامل می کند، نشان میدهد که تشکیلات سازمان امنیت موازی که در زمان محمد خاتمی با رهبری حجت الاسلام میرحجازی در بیت رهبری تشکیل شده و حسین طائب رئیس کنونی اطلاعات سپاه از اعضای آن بود، بر سرعت اقدامات خود برای جلوگیری از گشوده شدن فضای سیاسی افزوده است. تمام این تلاش ها برای نا امید کردن مردم از انتخابات و عدم شرکت آنها در دو انتخابات آینده مجلسین شورا و خبرگان است که احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نوروز امسال در مشهد با نگرانی از آن در جمع حزب 600 هزار نفره تحت امر این شورا اعلام کرد. او گفت که یک سنگر را باختیم (ریاست جمهوری) و نباید دو سنگر مجلس شورا و مجلس خبرگان را از دست بدهیم.

تقابل و خنثی کردن این سیاست مخالفان دولت روحانی، نه ناامیدی و فشار به دولت روحانی، بلکه تشدید افشای این توطئه بازندگان انتخابات 92 است. مجلسین آینده شورا و خبرگان، همانگونه که آیت الله صانعی هفته گذشته با صراحت گفت، تاثیر قطعی بر سرگذشت کشور خواهد داشت.

1- همایش «دانشگاه، دولت، تعامل انتقادی» که قرار بود با همکاری شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی، شورای هماهنگی انجمن‌های اسلامی و شوراهای احیای دانشگاه‌های کشور در روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود، لغو شد.

2- سراج الدین میردامادی که از اروپا به ایران بازگشته، روز گذشته برای ادای پاره ای توضیحات به دادسرای اوین احضار شده بود، بازداشت شد.

3- ستاره داوری، فعال سابق دانشجویی و عضو شورای مرکزی تشکل‌ اصلاح‌طلب دانشگاه قزوین، سه شنبه ۱۶ اردیبهشت، توسط نیروهای امنیتی در منزل خانواده‌اش در تهران بازداشت شده است.

4- سخنرانی مصطفی ملکیان پژوهشگر دانشگاه  شهید بهشتی لغو شد.

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه در این باره به نقل از رئیس بسیج دانشگاه شهید بهشتی نوشت: «حضور فتنه‌گران در دانشگاه شهید بهشتی نمی‌تواند بدون برنامه‌ریزی باشد و به نظر می‌رسد جریان فکری خاصی برنامه‌های دانشگاه شهید بهشتی را مدیریت می‌کند.»

 

پیک نت 22 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: