ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

بازدید از نمایشگاه هوافضای سپاه

حمایت خامنه ای از مذاکره

درعین گسترش قدرت نظامی! 
 
 
 
 

علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی روز گذشته در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه از نمایشگاه دستاوردهای این نیرو بازدید کرد. این بازدید دو ساعت به طول انجامید.

در این نمایشگاه، ساخت یک پهپادها، سامانه های موشکی ضد ناو و ضد سپر موشکی به نمایش گذاشته شده بود.

در گزارش تصویری که از این بازدید تهیه و از صدا و سیما پخش شد، گزارشگر تلویحا اشاره کرد که پهپاد رادار گریز RQ170 را صنایع نظامی سپاه از روی مدل پهپاد امریکائی که دو سال پیش در آسمان ایران ناپدید شده بود تقلید و مونتاژ شده و هنوز به تولید انبوه نرسیده است!

رهبر جمهوری اسلامی پس از بازدید از این نمایشگاه در جمع فرماندهان سپاه و ارتش و تعدادی از فرماندهان و متخصصان و کارشناسان نیروی هوافضای سپاه، گفت:

این نمایشگاه به همه ما مسئولان پیام اقتدار و توانایی درونی را می‌دهد و اعلام می‌کند که «ما می‌توانیم». متاسفانه در برخی از بخش‌ها مدیران ما این پیام را درک نمی‌کنند.

خامنه ای در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت:

من همواره طرفدار ابتکار در سیاست خارجی و مذاکره بوده و هستم و توصیه همیشگی من به مسئولان این بوده که در سیاست خارجی و مبادلات بین‌المللی هرچه تلاش و ابتکار وجود دارد به کار بندند، اما نباید نیازمندی‌های کشور و برخی مسایل همچون تحریم‌ها، به مذاکره گره زده شود. مسئولان باید موضوع تحریم را به طریق دیگری حل کنند.

جبهه استکبار درحالی توقع محدود شدن برنامه موشکی ایران را دارد که دائما در حال تهدید نظامی ایران هست، بنابراین چنین توقعی، احمقانه و ابلهانه است.

نیروی هوافضا باید تولیدات خود را به مرحله تولید انبوه برساند. این موضوع یک وظیفه است و همه مسئولان نظامی باید در این جهت تلاش کنند و مسئولان دولت نیز پشتیبانی از این موضوع را باید جزو وظایف اصلی خود بدانند.

 

پیک نت 22 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: