ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

بنام مقابله با ابرقدرتها

مردم را غارت کردند! 
 
 
 
 

همزمان با سالروز تولد حضرت علی در ایران مراسم بزرگداشت مدد کاران نیز برگزار شد که در آن حس روحانی رئیس جمهور حضور یافته و سخنرانی کرد. روحانی در سخنرانی خود یکبار دیگر اشاره به زخم عمیقی کرد که در دوران تحریم ها و دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد با غارت کشور بر دل مردم مانده است. او گفت:

مراقب باشیم تا در فضایی قرار نگیریم که عده‌ای به‌جای مددرسانی، دیگران آزار بدهندو تخریب کنند تا لذت ببرند. این افتخار نیست که در کشور بخش بزرگی از مردم آن نیازمند بوده یا به تعبیری دیگر زیر خط فقر زندگی کنند و برای تامین مواد غذایی اساسی نیاز به واردات داشته باشیم. باید کمربندها را ببندیم و کشور را بسازیم و این کار با شعار و فریاد و هوچی‌گری مقدور نیست. آن روز که دیگران به ما نیاز داشته باشند روز غرور و افتخار ماست.

به آینده درخشان کشور کاملاً امیدوارم. البته مهم است که بر راهی که باید برگزینیم و هدفی که باید به آن برسیم تمرکز کنیم و حواس خود را معطوف اهداف بلند کنیم و اجازه ندهیم حاشیه سازان حواس ما را از مسیر منحرف کنند. اگر قرار باشد هر وقت از گوشه‌ای تهمت یا مطلبی علیه ما مطرح شد وقت خود را صرف پاسخ به آن کنیم. باید به فکر اهداف بلند مثل مهار تورم و ایجاد اشتغال برای جوانان کشور باشیم. من قصد نداشتم در این مناسبت ذهن کسی را آزرده کنم، اما – نمیتوانم نگویم- در همین کشور عده‌ای به نام اینکه باید در برابر ابرقدرت‌ها بایستیم جیب و اموال مردم را غارت کرده‌اند.

دراین مراسم از مددکاران نمونه تقدیر شد که گزارش تصویری آن را میتوانید از طریق لینک زیر ببینید:

http://www.president.ir/fa/77456

 

پیک نت 24 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: