ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

در دیدار با دست اندرکاران انتخابات

عقب نشینی انقلابی رهبر

از سخنان دو هفته پیش خود! 
 
 
 
 

 

روز گذشته علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی با دست اندرکاران انتخابات مجلس شورا و مجلس خبرگان دیدار کرد و طی سخنانی، از سخنان دو هفته پیش خود برای رعایت باصطلاح "حق الناس" عقب نشینی کرد. او گفت:

انتخابات، یک رقابت و مسابقه ملی است. در این رقابت، برد و باخت برای ملت مفهومی ندارد، زیرا در هر صورت، ملت ایران برنده واقعی و نهایی است !

اگر ملت ایران خوب، قوی و مصمم وارد میدان انتخابات شود و صندوق های رأی را از رأی و عزم خود پر کند، جمهوری اسلامی ایران به خود خواهد بالید و افتخار خواهد کرد.

مهمترین شرط یک رقابت سالم، شرکت همه واجدان شرایط رأی دادن و حتی آن کسانی است که نسبت به نظام مسئله دارند. ممکن است افرادی نسبت به نظام مسئله داشته باشند اما این افراد قاعدتاً نسبت به امنیت، پیشرفت و عزت کشور مسئله ای ندارند و بر همین اساس اگر خواهان استمرار امنیت ملی، افزایش عزت ملی و تضمین پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور هستند، باید در انتخابات شرکت کنند.

بنده گفتم: «حتی کسانی هم که با نظام مسئله دارند در انتخابات شرکت کنند» اما این سخن به معنای آن نیست که بخواهند کسانی را که نظام را قبول ندارند به مجلس بفرستند.

برخی دائماً کلمه «تندروها» را تکرار می کنند که منظور آنها جریان مومن و حزب اللهی است، در حالیکه نباید جوانان انقلابی و حزب اللهی را متهم به تندروی کرد زیرا این جوانان با اخلاصِی تمام و با همه وجود در میدان حاضرند و هرگاه که دفاع از مرزها و دفاع از هویت ملی لازم باشد، وسط میدان هستند.  نباید به صرف یک اتفاق بسیار بد و غلط همچون حمله به سفارت عربستان، پای حزب اللهی ها و جوانان مؤمن و انقلابی را وسط بکشند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول بهمن

 
 

اشتراک گذاری: