ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سید احمد خاتمی:

آیت الله جنتی مثل یک جوان 20 ساله

به وظیفه رد صلاحیت ها عمل می کند! 
 
 
 
 

 

سید احمد خاتمی که نانش در دوران رهبری آقای خامنه ای در روغن کرمانشاهی فرو رفته و شده امام جمعه تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان، روز گذشته در حمایت از رد صلاحیت ها و دفاع از شورای نگبهان گفت:

دلیل هجمه روشن است. کسانی می خواهند آدم های خود را بدون رعایت موازین قانونی در مجلس و نهادهای تصمیم گیری نفوذ بدهند. هجمه را در همین راستا آغاز می کنند تا شورای نگهبان منفعل شود و نتواند به تکلیف شرعی خود عمل کند. به صراحت عرض می کنم با شناختی که بنده از فقهای شورای نگهبان دارم این توهم، توهمی باطل است؛ قطعا با غوغا سالاری نخواهند توانست که به هدف خود برسند.

قطعا شورای نگهبان همانند ادوار گذشته نظارت خود را به صورت دقیق انجام می دهند و نخواهند گذاشت که مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به دست نا اهلان و افرادی که واجد شرایط نیستند بیفتد.

از سال 42 که نهضت آغاز شد تا امروز این بزرگ ثابت قدم- شیخ احمد جنتی- در مسیر انقلاب بودند. آیت الله جنتی به وظیفه خود عمل می کند و نقدهای تند، بعضا فحاشی ها، هتاکی ها و طنزهای تخریب کننده ذره ای و به هیچ صورت در ایشان اثر ندارد. در یک کلمه همان روحیه که امروز ما در یک بسیجی جوان 20 ساله می بینیم عین این روحیه در این عالم برجسته مشاهده می کنیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول بهمن

 
 

اشتراک گذاری: