ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

7 دیماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
     
 

گزارش یکی از خوانندگان

نمایشگاه صنایع روسیه درتهران

با چه قراردادهایی همراه شد؟

 
 

 

یکی از خوانندگان پیک نت در ایران، در پاسخ به خبر روز پنجشنبه پیک نت مبنی بر پوشش خبری ندادن خبرگزاری های داخلی به نمایشگاه روسیه در تهران، گزارش زیر را برگرفته از خبرگزاری "ایرنا" درباره نمایشگاه وسیع صنایع روسیه در تهران تهیه کرده و برای انتشار ارسال کرده است:

 

نمایشگاه صنایع نظامی و غیر نظامی روسیه که در تهران بمدت سه روز دایر بود و دوم دیماه تمام شد، شامل آخرین فناوری های این کشور در بخش صنایع ماشینی، خودروسازی، حمل و نقل، صنایع هوایی، کشاورزی بود که در سالنی به مساحت چهار هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران معرفی شد.

شماری عکس از این نمایشگاه توسط امین جلالی تهیه شده بود که از جانب خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

وزارت صنایع، معدن و تجارت تفاهمنامه ای برای راه اندازی خط تولید کمباین، با مشارکت بخش خصوصی ایران و روسیه خبر داد. این تفاهم نامه به امضا رسید. خط تولید کمباین در خاک ایران و در استان البرز راه اندازی خواهد شد. کمباین ها برای برداشت محصول گندم و محصولاتی از این دست تولید خواهد شد. مشارکت طرف روس بیشتر در زمینه انتقال فناوری است؛ تولید کمباین در ایران با سهم حداقل 50 درصدی قطعات ایرانی آغاز می شود و بتدریج این سهم افزایش می یابد.

در این نمایشگاه، نزدیک به 100 شرکت فعال در زمینه های انرژی، صنایع هوایی، مهندسی حمل و نقل، ماشین های کشاورزی، مهندسی صنایع سنگین و تجهیزات دارویی و پزشکی حضور داشتند.

به گفته وزیر صنعت، پیش از این حجم واردات ایران از روسیه حدود 700 میلیون دلار و حجم صادرات به این کشور حدود 300 میلیون دلار بود.

 

پیک نت 7 دی

 
 

اشتراک گذاری: