ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنرانی فرمانده عماریون در یزد

سلاح اتمی می خواهیم

تا به استقبال امام زمان برویم! 
 
 
 
 

این بخشی از سخنرانی حجت الاسلامی بنام "مهدی طائب" فرمانده قرارگاه عماریون ایران در شهر یزد است که چند روز پیش ایراد شده است:

«چرخ‏‏‌های سانتریفیوژهای جمهوری اسلامی در واقع چرخ‎‎های قدرت گرفتن این حکومت الهی است و در این راه مهم دستیابی ما به توان و دانش ساختن بمب اتم است. هر چند که این کار را حرام می‎‎دانیم ولی داشتن علم آن را برای قدرت گرفتن نظام الزامی می‎‎دانیم تا بتوانیم امام زمان(عج) را یاری کنیم.

مقام معظم رهبری، معظم له درباره فتنه 88 فرمودند که این فتنه، مردم ما را واکسینه کرد، ولی باید خود را برای فتنه‎‎های بزرگتر آماده کنند.

ایشان نفرمودند فتنه های بزرگتر کدام است اما برخی مواقع مبهم گذاشتن موضوع باعث رشد علمی و بصیرتی افراد جامعه می‎‎شود. امروز دشمن با فتنه گری تلاش دارد در قالب جریان نفود، از طریق موضوع مجلس خبرگان رهبری علیه ولایت فقیه، فتنه کند.

پیک نت: جنگ موشکی 33 روزه لبنان آغاز شد، همین آقای طائب در تهران راه افتاد و برای عملیات انتحاری عضو گیری کرد و رسانه های مکتوب نیز نوشتند که 1200 نفر را برای خودکشی انتحاری و به کشتن دادن عده ای استخدام کرده است. از جمله همین سخنرانی ها، یکی هم سخنرانی او در میدان فاطمی تهران بود. مهدی طائب به پشتوانه سپاه سخنرانی بالا را کرده است. برادرش رئیس سازمان اطلاعات و امنیت سپاه است. نباید پرسید: در این شرایط و این روزها که صحبت بر سر اجرای برجام است و عربستان و ترکیه و قطر و بقیه این طیف و از جمله اسرائیل برای جلوگیری از خاتمه تحریم های ایران وتحمیل جنگ تازه  ای به ایران است، این نوع سخن گفتن درباره تولید سلاح اتمی خدمت به کیست؟ بحث نفوذ در نظام از اینجا و از پاسخ به این سئوالات آغاز می شود نه دستگیری چند روزنامه نگار که چرا مقاله نوشته اید و فرستاده اید برای روزآنلاین که منتشر کند؟ شما گلوی مطبوعات را نگیرید تا همان دستگیر شدگان به جای فرستادن مقاله به خارج از کشور در داخل کشور و در چارچوب قوانین مدون و نه دلبخواهی حسین شریعتمداری مقاله بنویسند. این که نفوذ نیست. دنبال نفوذ آنجا بگردید که در کنار ابراز نگرانی از جنگ چهارم در خلیج فارس، سخن از ساختن بمب اتم و رفتن به استقبال امام زمان می گویند!

 

پیک نت 16 دی

 
 

اشتراک گذاری: