ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

روز گذشته در جلسه مجمع مصلحت

هاشمی جلوتر از همه

به استقبال اعلام لغو تحریم ها رفت 
 
 
 
 

 

روز گذشته در ابتدای جلسه مجمع مصلحت نظام و در حالیکه آخرین دیدارها و مذاکرات برای اعلام لغو تحریم ها در وین در جریان بود، هاشمی رفسنجانی طی سخنانی گفت:

در ساعات آینده، با حضور دکتر ظریف، جان‌کری و خانم موگرینی نماینده اتحادیه اروپا، لغو تمام تحریم‌های مربوط به مسائل هسته‌ای جمهوری اسلامی اعلام خواهد شد. مراحل کار و مذاکرات بسیار فشرده، سخت و همراه با تدبیر و عقلانیت بود. از پشتکار رئیس جمهور، دولت و بویژه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که تحت حمایت کامل رهبری معظم انقلاب انجام شد، تشکر و قدردانی می کنم و این موفقیت را به رهبر انقلاب، دولت و به ویژه مردم غیور و وفادار ایران تبریک می گویم.

امیدواریم طرف مقابل به وظایف و تعهدات خود به طور کامل عمل کند، در غیر این صورت جمهوری اسلامی ایران نیز مقابله‌ به ‌مثل خواهد کرد.

مسئله اخیر در ارتباط با ملوانان نظامی آمریکا که می‌توانست در داخل، منطقه و جهان تبدیل به یک هیاهو و جنجال جدیدی به ویژه در آستانه اجرای برجام و انتخابات اسفند ماه شود با سرعت عمل، تدبیر و عقلانیت دولت و همآهنگی و همکاری سپاه پاسداران به خوبی و درایت حل شد و امیدواریم همواره در سایر موارد حساس نیز به همین نحو عمل شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 دی

 
 

اشتراک گذاری: