ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گفتگو با کاپیتان تیم فوتسال بانوان ایران

نزدیک بود شانس حضور

در بازی های گواتمالا از دست برود 
 
 
 
 

 

پس از هموار شدن راه برای شرکت تیم فوتسال بانوان ایران در مسابقات جام جهانی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان‌ ایران "فرشته کریمی" با خبرگزاری "آنا" مصاحبه کرد و گفت:

مشکل اصلی ما برای اعزام به مسابقات جام جهانی، ویزا بود که با اقدام ویژه رئیس جمهور این مساله حل شد. امیدوارم نتیجه خوبی به دست بیاوریم تا از این طریق جواب لطف رئیس جمهور را بدهیم.

بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات آسیا حضور در جام جهانی گواتمالا فرصت ارزشمندی است که با تیم های بزرگ و مطرح دنیا رو به‌ رو شویم اما از همان ابتدا حدس می زدیم که به دلیل دوری راه و مشکلات ویزا، ممکن است به این مسابقات اعزام نشویم. این مسابقات که تحت عنوان جام جهانی کوچک به صورت آزمایشی در گواتمالا برگزار می شود در دو دوره های قبل در اسپانیا و پرتغال برگزار شده بود، اما از سال 2017 قرار است این مسابقات زیر نظر فیفا برگزار شود. به همین دلیل اهمیت بالایی دارد.  متاسفانه تیم ملی تا به ‌حال امکان حضور در این مسابقات را نداشته و اگر این بار هم این شانس را از دست میداد در سال های بعد تیم ملی به این مسابقات دعوت نمی شد. در این دوره از بازی ها با تیم های قدرتمند برزیل و پرتغال همگروه هستیم.

 

پیک نت 18 آبان

 
 

اشتراک گذاری: