ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 6 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

بگو حامی ات کیست تا بگویم کیستی!

مداحی اتمی دبیرکل

حزب سراسری مداحان ج. اسلامی 
 
 
 
 

 

منصور ارضی که یک حاجی هم پیشوند اسمش کرده و شده "حاج منصور ارضی" از یارغارهای رسوای مصباح یزدی و سر تیم مداحان حامی احمدی نژاد است. شبکه مداحان برای خودش تبدیل شده به یک حزب سراسری درایران و منصور ارضی دبیرکل این حزب است. البته اختلاف میان دست راستی های تند رو و کند رو و اصول گرا و سنت گرا و ... بر سر انتخابات دو مجلس شورا و خبرگان آینده، به حزب مداحان هم سرایت کرده و فعلا آنها هم به دو فراکسیون تبدیل شده اند. حالا بخوانید خلاصه سخنرانی ایشان را در حسینیه لباس‌ فروش های تهران که سایت رجانیوز وابسته به مصباح یزدی آن را پوشش خبری داده است. این که لباس فروش های تهران چه رابطه ای با مصباح یزدی و مداحان دارد، نمیدانیم اما باید داشته باشد، چرا که اگر نداشتند مثلا حاج منصور ارضی می رفت در سندیکای کارگران و یا شورای صنفی معلمان سخنرانی می کرد و رجانیوز هم هیچ پوشش خبری به آن نمی داد! از قدیم گفته اند "کور کور را می جوید و آب گودال را" . نه آن که لباس فروشی عیب و ایرادی داشته باشد، خیر! ندارد. اما باید دید پایگاه دست راستی ها کجاست!

منصور ارضی در جریان مداحی اش خیلی زود زد به صحرای کربلای "برجام" و گفت:

«... شما الان از برجام که همان جام زهر است چه می‌دانید؟ من هشدار می‌دهم به نمایندگان مردم در مجلس، چون ما دیگر به کسی امید نداریم‌، که مواظب باشید قیامتی هم هست، فریب نخورید، حقیقت این است که این مسئله سازش با دشمن است، هر کسی از نمایندگان حسینی است باید فریاد بزند، گرچه ٢٠٦ نفر فریاد زدند، منتها بعضی مسئولان مجلس به آن بی‌توجهی کردند، اینها چگونه می‌خواهند جواب خدا را بدهند؟ اگر این نمایندگان اشتباه کنند همه را به جهنم می‌برند و کسی نمی‌تواند کاری بکند. نمایندگان جایی نروند که در بن‌بست گیر کنند و مجبور شوند قبول کنند. اگر قبول کنند خیلی مشکلات به وجود می‌آید.»

حاج منصور ارضی که نتوانست جمله ای را در موضع گیری های دو سال اخیر رهبر جمهوری  اسلامی در باره مخالفت با مذاکرات و بویژه تفاهم اخیر اتمی پیدا کند، با یک چشم بندی حیله گرانه رفت به چند سال پیش و ادامه داد:

«یاد کلام مقام معظم رهبری افتادم که چندین سال پیش فرمودند مگر ما بالاتر از زمان امیرالمؤمنین علیه‌السلام هستیم؟ امیرالمؤمنین علیه‌السلام خانه‌نشین شد. چه شد که ٥٠ سال بعد از رسول اکرم صلوات‌الله علیه، اباعبدالله علیه‌السلام را به آن وضعیت به شهادت رساندند و سر از بدنش جدا کردند؟ ملت آن موقع نفهمیدند و درست تشخیص ندادند، اگر خدایی ناکرده این نفهمی بر ما هم مستولی شود چه می‌شود؟ برای همین است که می‌گویم استغفار کنید».

پیک نت 6 مهر

 
 

اشتراک گذاری: