ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنرانی بروجردی در مجلس

"برجام" مثل اره دو لبه

درگلوی مخالفان دولت گیر کرده! 
 
 
 
 

 

علاءالدین بروجردی معاون اسبق وزارت امور خارجه و رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی روز گذشته مجلس (یکشنبه) آب پاکی را روی دست هوچی های جبهه پایداری و حامیان احمدی نژاد درمجلس ریخت و گفت:

شورای عالی امنیت ملی بعنوان بالاترین مرجع و مرکز در جمهوری اسلامی برای تصمیم‌گیری‌های مهم سیاسی و ملی "برجام" را تایید کرده است. شورائی که در جلسات آن سران قوا حضور دارند. اکنون زمان آنست که مجلس تصمیم‌ گیری کند.

بروجردی که سابقه حضور در نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد و یکی از نمایندگان صاحب اطلاعات حکومتی در مجلس است، در ادامه افزود:

خروجی تلاش‌ها بعد از توافق ژنو، لوزان و وین و در نهایت در برجام به عنوان یک سند رسمی اقدام مشترک، حق غنی‌سازی را عملا تثبیت کرد. حال اینکه برخی می‌گویند این حق تثبیت نشده است. اما وقتی در این سند غنی‌سازی 3.67 درصد تصریح شده است بدان معناست که ما حق غنی‌سازی را پیدا کرده‌ایم، نتیجه این تلاش‌ها آن است که جمهوری اسلامی در این مصاف نابرابر برنده شده است.

طبق رهنمود رهبری مبنی بر داشتن نرمش قهرمانانه برای عبور از این گردنه برجام  بعنوان محصول تصمیم ملی بدست آمد.

طرح دو فوریتی مجلس در 9 بند و دو تبصره تهیه شده که تمام روزنه‌ها و لغزش‌های موجود در برجام را دیده است. از نمایندگان درخواست دارم که با رای به دو فوریت این طرح تصمیم تاریخی گرفته و از منافع ملی در عرصه بین‌المللی دفاع کنند.

پیک نت 13 مهر

 
 

اشتراک گذاری: