ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 20 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

با اعزام هواپیماهای تجسسی به سوریه

روسیه آماده اعزام داوطلب

برای جنگ زمینی با داعش! 
 
 
 
 

 

روسیه هواپیمای تجسسی مخابراتی خود بنام "ایل-20" را به سوریه اعزام کرد. این هواپیما از نظر خصوصیات فنی با تکنیک جاسوسی پنتاگون برابری می کند و به جدیدترین رادار برای دریافت اطلاعات و سنسورهای نوری و مادون قرمز مجهز است. این هواپیما قادر است بسرعت پایگاه های مخفی داعش در مناطق تحت اشغال داعش در سوریه را شناسائی کند و اطلاعات خود را در اختیار هواپیماهای روسی برای بمباران آنها بگذارد.همچنین  سامانه روسی «کراسوخ — 4» که قادر است رادارهای زمینی و سیستم های ضد هوائی را کور کند در نزدیکی فرودگاه لاذقیه مستقر شد.

پیش بینی می شود که روسیه با این تدارکات آماده عملیات زمینی در سوریه می شود، بویژه که در مسکو گفته شده که گروهان «داوطلبین نظامی» برای حضور در جنگ سوریه بزودی عازم این کشور می شوند.

خبرگزاری فرانسه "فرانس پرس" گزارش داد: «شاید این اقدام به معنای حضور سربازان روس و مبارزه با داعش و دیگر گروه های مسلح در خاک سوریه باشد».

سامانه «کراسوخ-4» پیش از استقرار در سوریه، در اوکرائین مورد استفاده قرار گرفته بود و دولت اوکرائین بارها از شدت شعاع فعالیت ابزارهای مخابراتی نیروهای مسلح اوکرائین ابراز نگرانی کرده بود!

روسیه اکنون توازن نظامی در سوریه را بکلی دگرگون کرده است.

پیک نت 20 مهر

 
 

اشتراک گذاری: