ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 5 بهمن

فریب آکروبات سیاسی

رسانه های غربی را نباید خورد

 
 
 
 

تحولات مهمی در امریکا جریان دارد که اگر اسیر نمایش ها و جَو سازی های رسانه های مکتوب و تصویری غرب شویم، از عمق آن غافل می مانیم و پی به رابطه این تحولات با آینده اروپا و جهان و از جمله "ایران" نمی بریم. با کمال تاسف تقریبا تمام رسانه های داخل کشور اسیر همین آکروبات رسانه های غربی اند و مردم هم عمدتا اسیر بی بی سی و صدای امریکا و یورو نیوز. درباره باصطلاح فعالان سیاسی چپ و راست و میانه خارج از کشور هم اگر حرفی نزنیم، چیزی را نه ما و نه خوانندگان ما از دست نداده اند!!

در خود امریکا، روز گذشته "شومر" رهبر فراکسیون حزب دمکرات امریکا در سنای این کشور، ناگهان ساز دیگری را کوک کرد و ضمن بیان فقر و بیکاری و فلاکت دهها میلیون امریکائی از ترامپ پرسید که چرا اعضای کابینه اش را از میلیونرها انتخاب کرده است. کسانی که درد این دهها میلیون را نمی فهمند! (درست شبیه چشمبندی های احمدی نژاد) گوئی تا هفته گذشته این فقر و فلاکت و بی خانمانی وجود نداشت و هیچ مسئولیتی متوجه دولت های گذشته نیست!

در یک خبر دیگر، "مادونا" خواننده معروف امریکائی که سخنران تظاهرات زنان در روز بعد از ورود ترامپ به کاخ سفید بود، روز گذشته اعلام کرد که سخنان او را تحریف شده و گزینش شده در تلویزیون ها پخش کرده اند و او همه آن سخنان را تکذیب می کند. تظاهرات زنان هم دعوتی بوده مربوط به سال پیش برای حقوق زنان که ربطی به انتخابات نداشت اما روز برگزاری ناگهان جنبه ضد ترامپ به آن دادند. ترامپ نیز به کنایه گفت: اینها که مخالف اند چرا نرفتند رای بدهند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: