ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یکساعت و نیم، 2 و نیم میلیون تومان

قیمت مجلس ترحیم

در 9 مسجد وحسینیه معروف تهران

 
 
 
 

مجلس ترحیم در مساجد معروف تهران چقدر هزینه بر میدارد؟ خبر آنلاین گزارشی دراین باره منتشر کرده که خلاصه ای از حواشی رها شده آن چنین است:

بسیاری از ارگان ها و نهادها هم برای متوفیان کارمند خود مسجدی ویژه دارند که شاید نمونه بارزش: 1- مسجد بلال خاص سازمان صدا و سیما و هر ترحیمی را نمی پذیرد.

2- یا مسجد دانشگاه امام صادق نیز چنان ویژه است که هر مجلس ترحیمی در آن ممکن نیست.

3- مسجد الجواد میدان هفت تیر که یکی از مساجد معروف تهران است برای یک ساعت و نیم رقم یک میلیون و صدهزار تومان دریافت می کند. مسجد الجواد یکی از اولین مسجدهای مدرن از لحاظ معماری در ایران است. مراسم بسیاری از چهره های سرشناس در آنجا برگزار شده است.  بیشتر سیاسیون کشور حداقل یک بار هم که شده پایشان به این مسجد باز شده .

4- «مسجد نور» محل اصلی ختم‌های سیاسیون زیادی است. این مسجد در میدان فاطمی است و علاوه بر اهالی محل، آدم‌های معروف دیگری از هنرمندان گرفته تا رجال سیاسی کشور حداقل یک بار گذرشان به آن افتاده است. مسجدی که بارها شاهد حضور یکجای افراد از جناح‌های سیاسی مختلف بوده است. مسجد نور برای یک ساعت و نیم مراسم رقم یک میلیون و دویست هزار تومان دریافت می کند که شامل قاری و مداح و واعظ و همچنین پرسنل پذیرایی می شود.

5- مسجد جامع شهرک غرب هم یکی از مساجد بزرگ و البته باشکوه تهران است. مسجدی که محل برگزاری مراسم ختم و ترحیم بسیاری از چهره های سرشناس است. مسجدی که البته در میان مساجد تهران برای یک ساعت و نیم مراسم رقم بالاتری هم دریافت می کند. این مسجد برای این زمان مبلغ دو و نیم میلیون تومان دریافت می کند که مثل بسیاری از مساجد دیگر شامل مداح، قاری، واعظ و البته پرسنل پذیرایی هم می شود. از امکانات جالب توجه دیگر این مسجد پخش آنلاین مراسم در این مسجد است که می توان از وب سایت این مجلس مراسم ترحیم را به صورت آنلاین تماشا کرد.

6- مسجد الغدیر واقع در بلوار میرداماد برای اجرای مراسم ترحیم در 90 دقیقه مبلغ یک میلیون و سیصدهزارتومان دریافت می کند.

7- اجاره سالن مسجد قدس واقع در بزرگراه چمران چهارراه سعادت آباد بدون پرسنل پذیرایی رقم 950 هزار تومان هزینه دارد.

8-  مسجد النبی (ع) در خیابان امیرآباد نبش خیابان شانزدهم همراه با پرسنل پذیرایی رقم 700 تومان دریافت می کند

9- مسجد حجت ابن الحسن (ع) واقع در سهروردی شمالی نرسیده به میدان قندی همراه با پرسنل رقم 550 هزارتومان بابت هزینه سالن می گیرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: