ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چادر سوراخ سوراخ

بر سر کمیسیون امنیت مجلس

 
 
 
 

کمیسیون امنیت ملی مجلس مثل چادر سیاه سوراخ سوراخی شده که خانم سفره ای سرش کند و برود مجلس روضه. افشای مذاکرات محرمانه این کمیسیون در جلسه با ظریف وزیر خارجه، توسط کریمی قدوسی برای چندمین بار این چادر سوراخ سوراخ را سر خانم سفره ای کرد! به دشواری می توان تصور کرد که در یک مملکتی، یک کمیسیون امنیتی - حتی اگر رقیب دولتی هم در آن حضور داشته باشد- آنگونه رفتار کند که بز گله با علم کردن دمش رفتار می کند. مذاکرات اتمی منجر به "برجام" دارای نکاتی امنیتی است که افشای آن هم خلاف تعهد متقابل با طرفین مذاکره است و هم بهانه تبلیغاتی علیه افشا کننده. آن هم در مورد ماجرائی که باندازه کافی مخالف جهانی دارد. از جمله اسرائیل.

این بسیار طبیعی و حتی واجب است که دولت در جلسات کمیسیون امنیتی مجلس شرکت نکند، زیرا در این کمیسیون هیچ رازی را نمی توان مطرح کرد، زیرا فورا تبدیل به بهانه ای میشود تبلیغاتی علیه دولت و سر از کیهان در می آورد و یا امام جمعه مشهد در باره آن خطبه نماز می خواند.

تا وقتی امثال "کریمی قدوسی" آبدارچی علم الهدا امام جمعه مشهد در این کمیسیون حضور دارند، نام آن دیگر کمیسیون امنیت ملی نیست که امثال ظریف و یا رئیس جمهور در آن شرکت کنند و بخواهند این کمیسیون را در جریان مسائل مهم و غیر علنی مملکت قرار دهند. شک نیست که اگر فردی از جبهه طرفداران دولت در مجلس چنین عملی کرده بود تا حالا حکم بازداشتش صادر شده بود. حتی اگر قوه قضائیه زیر بلیت ابراهیم رئیسی تولیت آستانقدس رضوی و داماد علم الهداست و فلج قضائی، مجلس که می تواند تقاضای تجدید انتخاب کند برای کمیسیون امنیت ملی و چفت وبس در و پیکر آن را عوض کند!

(پیرامون گزارش ظریف در کمیسیون امنیت ملی و افشای آن توسط کریمی قدوسی مراجعه کنید به ستون منتخب اخبار سیاسی شماره امروز و شماره دیروز پیک نت)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 دی

 
 

اشتراک گذاری: