ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ستادهای "کرد میهن"

گوشه ای از فعالیت های قالیباف

برای شرکت در انتخابات 96

 
 
 
 

 

«شیخ حسن کرد میهن» رهبر گروهی که به سفارت عربستان در تهران حمله کرده و آن را آتش زدند، پایگاه خود را به محله "باغ آذری" در منطقه 16 تهران منتقل کرد. این انتقال بدون حمایت شهردار تهران ناممکن بود زیرا محاکمه وی باتهام حمله به سفارت عربستان درجریان است.

این پایگاه در کنار مسجد قدس در خیابان شهید بخارایی و مقابل ترمینال جنوب است و کرد میهن  آن را

با آنکه رسما گفته نمی شود، اما درعمل فعالیت وی در این منطقه برای جمع کردن و بسیج رای برای قالیباف در انتخابات 96 است.

 «توزیع خدمات» و «محصولات رایگان» تحت لوای «فعالیت جهادی» از جمله اقدامات انتخاباتی کرد میهن در پایگاه تازه اش هست.

قرارگاه دیگری نیز تحت حمایت «قالیباف» و «عبداللهی» معاون اجتماعی شهرداری تهران به نام قرارگاه جهادی امام رضا در میدان امام‌حسین، قبل از پل چوبی، تقاطع نامجو (گرگان) شکل گرفته که در ساختمان متعلق به شهرداری تهران مستقر است. این قرارگاه را فردی به نام «مسکنی» (بازرس ویژه‌ی شهردار) هدایت می‌کند که وظیفه‌ اصلی آن «فعالیت‌های تبلیغی انتخاباتی برای قالیباف» در پوشش انجام برنامه‌های فرهنگی در کلان‌شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، ایلام است. هزینه این فعالیت ها از بودجه شهرداری که در واقع پول تهرانی های بی خبر از ماجراست تامین می شود.

«قالیباف» همچنین از تعطیلی و واگذاری «سوله بحران پارک بعثت» به «کردمیهن و حوزه‌ی علمیه باقرالعلوم» و استفاده از آن به عنوان «مدرسه جودو علی‌حیدر (مدرسه‌ای که کردمیهن در آن به تمرین جودو می‌پردازد) حمایت کامل کرده است. «کردمیهن» هم‌چنین از «کتابخانه فجر در محله بعثت» که پس از واگذاری از سوی شهرداری تهران به «مؤسسه بهشت» از آن به عنوان «مرکز رسانه‌ای و شبکه‌سازی دانش‌آموزان مستعد و فقیر» جنوب شهر استفاده می‌شود، برای فعالیت‌های انتخاباتی قالیباف استفاده می‌کند.

به تعاونی اعتبار کارکنان سازمان نوسازی شهر تهران نیز دستور اعطای تسهیلات ۱۵ و ۲۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد به افراد معرفی شده از سوی «کردمیهن» داده شده است.

 تسهیلاتی که این روزها پس از ۴ سال، این تعاونی را با بحران عدم پرداخت اقساط دریافت‌کنندگان وام‌ها مواجه کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 مهر

 
 

اشتراک گذاری: