ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حمله جبهه پایداری

به امپراتوری آستانقدس رضوی
 
 
 
 

 

این بخشی از اطلاعاتی است که به پیک نت رسیده و ما نکاتی از  آن را استخراج کرده و منتشر می کنیم. هویت و جایگاه ارسال کننده این اطلاعات بنا به خواست ارسال کننده آن محفوظ است.

حجت الاسلام رئیسی که این روزها به زور دارند او را آیت الله می کنند، در چنان مردابی در خراسان افتاده که وقتی حکم تولیت آستانقدس رضوی را از رهبر می گرفت هرگز تصور آن را هم نداشت. برای آن که به زمین گرم نخورد، مدام از بیت رهبری به دادش می رسند، که اگر نبود این امدادها تا حالا با سر به زمین آمده بود. 36 سال اداره کردن امپراتوری آستانقدس از سوی آیت الله واعظ طبسی به این دلیل که او قائم به خویش بود و نفوذ مذهبی در کل حاکمیت داشت، شاید برای او دشوار نبود، اما برای حجت الاسلامی که جانشین طبسی شده دشوار تر از آنست که تصور شود. رقیب بزرگ او آیت الله مصباح یزدی و شجره پرقدرت حجتیه در مشهد است. شبکه ای که پیشینه آن به دوران حضور شیخ محمد حلبی بنیانگذار حجتیه در مشهد باز می گردد. رقیب دیگر او، علم الهدا امام جمعه مشهد است که او نیز داعیه آیت اللهی دارد و جمعه به جمعه مواضع تند تری علیه دولت می گیرد تا از حمایت مصباح یزدی و جناح باصطلاح پایداری برخوردار شود. اما، این دایره به همینجا محدود نمی شود. پسران آیت الله واعظ طبسی نیز خود یکپا مدعی آستانقدس و دهها شرکت وابسته به این امپراتوری هستند.

شورای شهر و شهرداری مشهد دردست جبهه پایداری است که مانند یک حزب سیاسی و منسجم عمل می کند. به محض ورود رئیسی کم تجربه به مشهد، آنها وی را دوره کردند تا بتوانند تشکیلات و سازمانی که واعظ داده بود متلاشی کرده و آن را خودشان بدست بگیرند. افراد وابسته به جبهه پایداری هر کدام از گوشه ای در آمدند و شدند مشاور تولیت جدید آستانقدس! از شکم این مشاوره تغییر ترکیب هیات مدیره آستانقدس درآمد. مصطفی و ناصر، دو پسر واعظ طبسی از هیات مدیره حذف شدند و جای آنها را دو تن از اعضای شبکه ای که شهرداری مشهد را می گردانند گرفتند. سر و کله باند احمدی نژاد نیز در مشهد پیدا شد. برای رئیسی بازدید از شهرها را ترتیب دادند و خود در مشهد امور را بدست گرفتند. تا آنجا که اطلاع دارم، اخیرا چند مشاور ویژه از بیت رهبری به مشهد اعزام شد که نخستین نتیجه آن، خلوت کردن اطراف رئیسی از وابستگان به جبهه پایداری بود. گفته می شود که رهبر برای رئیسی پیام ویژه فرستاده و از او خواسته تا از جبهه پایداری فاصله بگیرد. مافیای پایداری با اطلاع از این پیام و برای از دست ندادن فرصت و موقعیت، خود را مقداری عقب کشید و منتظر فرصت های بعدی شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 مهر

 
 

اشتراک گذاری: