ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ناتو خود را در مرزهای روسیه پهن می کند

اطلاعیه وزارت خارجه روسیه

علیه محاصره نظامی این کشور

ریا نووستی - ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 
 

 

دولت انگلستان اعلام کرد با ارسال نیروی نظامی به منطقه دریای بالتیک، امنیت فضایی کشورهای پری بالتیک را به عهده خواهد گرفت.

در همین رابطه، دولت آلمان نیز اعلام کرد برای محدود کردن نفوذ روسیه در دریای بالتیک و حمایت از کشورهای ساحلی آن، نیروی نظامی به مرزهای روسیه و جمهوری "لاتویا" خواهد فرستاد.

سازمان نظامی ناتو، روز 27 آوریل، اعلام کرد که در نظر دارد با استفاده از نیروهای دریایی خود مستقر در دریای سیاه، در سواحل شهر "باتومی" از شهرهای گرجستان مانورهای نظامی برگزار کند.

تحرکات نظامی در اطراف مرزهای روسیه، نشان میدهد که سازمان نظامی ناتو تلاش دارد حلقه محاصره نظامی روسیه را هر چه بیشتر تنگ کند.

روز 28 آوریل، وزارت امو خارجه روسیه در واکنش به تحرکات نظامی سازمان ناتو در اطراف مرزهای روسیه، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ما همواره به کشورهای غربی تذکر داده ایم که اگر سازمان نظامی ناتو با اقدامات خود مبنی بر گسترش نفوذ خود در مرزهای ما ادامه دهد، روسیه مانند هر کشور دیگری دست به اقدامات یک و یا چند جانبه خواهد زد. روسیه حق خود می داند تا برای دفاع از خود از همه توان  تکنیک های نظامی خود بهره گیری کند.

روسیه ادعاهای ناتو، مبنی بر این که اقدامات این پیمان نظامی در اطراف مرزهای روسیه تهدیدی برای این کشور نیست را قبول ندارد، زیرا آنچه در اطراف مرزهای روسیه انجام می شود گویا تراز ادعاهاست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: