ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی دردسر ساز جنتی در فومن

کسی که با این شعور سیاسی

می خواهد رئیس خبرگان هم بشود

 
 
 
 
 

 

شیخ احمد جنتی، رئیس شورای نگهبان از تهران رفت فومن تا در مراسم هفتمین سال در گذشت آیت الله بهجت شرکت کرده و به این بهانه سخنرانی کند. جنتی با ابطال رای آیت الله سجادی (که معلوم نیست با چه وعده ای او را ساکت کرده اند) نفر 16 دهم لیست انتخابات خبرگان تهران شد و بعنوان آخرین نفر این لیست رفت به این مجلس، در سخنرانی خود در فومن گفت:

 

دشمنان خارجی به هیچ حدی از نوکری قانع نیستند و به همین دلیل است که دعواهایمان با رجال سیاسی این است که این موضوع باورشان نمی شود. از وظایف ما دشمن شناسی است. مقام معظم رهبری مکرر می فرمایند آمریکا دشمن ما است اما عده ای دشمن را دوست می پندارند و می خواهند به آنها اعتماد کنند. آنها سواد سیاسی ندارند و جیره خوار آنها هستند.

(می خواهد بگوید هاشمی سواد سیاسی ندارد و ایشان دارد!)

اما آیت الله بهجت. ایشان می فرمایند، امام زمان (عج) بر آسمان و زمین اشراف دارد. امام علی (علیه السلام) در نهج البلاغه می فرماید من به راه های آسمان آشناتر از راه های زمینم.

باید ایمانمان نسبت به خدا، پیامبر و امامان زیاد شود تا باور کنیم که تحت نظر هستیم. فرشتگان نگهبان اعمال ما را لحظه به لحظه می نویسند. ملائکه بر ما اشراف دارند.

(اگر همه این ادعاها و اوهام درست باشد آنوقت باید دید چه لیست سیاهی فرشتگان برای امثال جنتی نوشته اند!)

اما شاه بیت سخنان احمدی جنتی در فومن که نشان از ادامه همان بی عقلی سیاسی دارد که در نماز جمعه تهران خواهان مرگ پادشاه عربستان و تصرف کعبه شد، در سخنان چاپلوسانه زیر است که عملا ایران را مداخله گر در کشورهای منطقه کرد و آب به آسیاب عربستان ریخت. او گفت:

"مقام معظم رهبری کسی که در برابر دشمن ایستادگی کرده و دست دشمنان را از این کشور دور نگه داشته است. ایشان وجودش مبارک است. ایشان از یمن، سوریه، بحرین  و فلسطین حمایت می کند، اگر حمایت های ایشان نبود قطعا این کشورها اکنون اشغال شده بودند. اما در درون کشور شیاطینی وجود دارند که در برابر مقام معظم رهبری اخلال گری می کنند و در برابر سخنان رهبر  سخنی دیگر می گویند."

(جنتی اشاره اش به روحانی و هاشمی است. نه سیاستمدار، نه کاربدستی که صلاحیت ها را رد و تائید می کند و آراء داده شده به نماینده اصفهان را باطل، بلکه یک روزنامه نگار ساده با چنین بلاهتی ایران را مداخله کننده در کشورهای دیگر می کند که ایشان کرد؟ چنین فردی با این میزان شعور سیاسی ریاست بر شورای نگهبان را کم میداند و می خواهد رئیس مجلس خبرگان هم بشود.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: