ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگاهی به سخنرانی کریمی قدوسی در مجلس

آنها که کشک خود می سایند

و مردمی که کلاف خود می بافند!

 
 
 
 
 

 

جواد کریمی قدوسی از پدیده های فراموش نشدنی مجلس نهم است که هنوز معلوم نیست چگونه از مشهد برای مجلس دهم هم رای آورد. عضو جبهه مصباح یزدی (جبهه پایداری) است و روز گذشته آخرین نطقش را در مجلس نهم ایراد کرد. سخنانی که علیه هاشمی رفسنجانی بود و حیرت آور است که هنوز امثال او نفهمیده اند که هر حمله از سوی این افراد به هاشمی، موجب تقویت بیشتر حمایت مردمی او می شود.

بخوانید حرف هائی که قدوسی روز گذشته در مجلس زد:

«آقای هاشمی! از مردان شما زمانی شنیدم که در سال 84 استهاله کامل انقلاب به وقوع می‌پیوندد. آنها خود را برای آن روزآماده می‌کردند که نظام امامت را به امپراطوی هاشمی و فرزندانش تبدیل کنند یکی از نزدیکان شما گفتند مردم ایران ما را می‌پرستند. آقای هاشمی شما به دنبال سلب شجاعت مردم بودید و آقای روحانی شاگرد مکتب شما هستند که گفتند آمریکا کدخدا است. ضربه شما به انقلاب کمتر از ضربه منافقین در صدر اسلام نبود. شما با آبروی انقلاب و روحانیت ضربه زدید و گناهی مرتکب شدید که توبه پذیر نیست. شما و مردان و فرزندانتان آمریکا و انگلیس را فرشته نجات می دانید و عملا با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار مخالفت کردید. برخی وفرزندان شما دست پروره انگلیس هستند یا با برخی اعضای فرقه ضاله بهائیت طرح دوستی برقرار کردند. شما بودید که فامیل‌های ثروت و قدرت را برای کودتای رنگین ساماندهی کردید. فتنه 88 را رهبری کردید تا به اساس انقلاب و ولایت ضربه بزنید. شما برنامه‌ریزی کردید که برخی مراجع تقلید را در حمایت از ولایت دچار تردید کنید. با تمام توان و وجود در انتخابات اخیر ایستادید و به آنها جسارت کردید. در انتخابات گفتید مردم کار را تمام می‌کنند، اماکار شما و مردان تان در این انقلاب تمام شده است.

در امور سیاسی و حکومتی راهبرد ایجاد اختلاف بین اصولگرایان و وحدت بین عناصر فتنه را پیگیری کردید، شما نماد مدیریت اشرافی هستید و مدیرانی با این تفکر را تربیت کردید. مردم حساب شما را خیلی وقت است که از حساب انقلاب و شهدا جدا کرده اند. بخش زیادی از توان این ملت را  شما صرف دوقطبی کردن جامعه و برپایی فتنه کردید و عملا باعث مشکلات معیشتی امروز شدید. این فریاد ملت است بشنوید.»

حالا اگر همه این ادعاهای آقای قدوسی درست باشد اما مردم به هاشمی رای بدهند که در انتخابات مجلس خبرگان دادند و شگفتی آفریدند، معنای آن نیست که "شما کشک خودتان را بسائید و مردم کلاف خود را می بافند؟"

درباره ناطق، در همین شماره پیک نت اطلاعات بیشتری را می خوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: