ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در بقیه رشته ها باید آزاد شود

ممنوعیت حضور زنان

در مسابقات کشتی و شنای مردان

 
 
 
 
 

 

معاون ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان "ربابه شهریان" در نشست هم اندیشی با جوانان منتخب که با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در وزارت وزرش تشکیل شده بود، با اشاره به یکی از ساده ترین مسائل اجتماعی که مرتجعین مذهبی آن را تبدیل به یک تابو کرده اند سخن گفت. یعنی حضور زنان در ورزشگاه ها. او گفت:

حضور زنان در ورزشگاه ها، مطالبه زنان جامعه است نه زنان فعال در عرصه ورزش. ما به منظور فراهم کردن سازوکار لازم برای حضور زنان در ورزشگاه ها کار کارشناسی و بررسی‌های لازم را انجام دادیم و رشته‌هایی که امکان حضور زنان برای تماشای مسابقات آنها وجود دارد را از سایر رشته ها تفکیک کردیم.

اگر حضور زنان در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات رشته‌هایی مانند کشتی و شنا ضرورت ندارد اما امکان حضور آنها در رشته های دیگر وجود دارد و باید شرایط لازم فراهم شود.

زمان برگزاری مسابقات تکواندوی مردان در دهه فجر، خانواده‌ها در ورزشگاه ها حضور یافتند و مشکلی نیز به وجود نیامد. بحث اصلی ما ضرورت حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌هاست چون ممکن است مادری علاقه داشته باشد در کنار همسرش بازی فرزند خود را در میدان مسابقه تماشا کند. در این شرایط لازم است شرایط برای حضور خانواده ها در ورزشگاه‌ها مهیا شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: