ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ترور، قتل و جنایت

هنوز در ج. اسلامی ستایش می شود! 
 
 
 
 

پنجم فروردین، در تهران یک سالمرگ برگزار شد که در آن شماری از شکنجه گران، عاملین ترورهای داخلی و خارجی و از جمله دو ترور معروف شاپور بختیار در فرانسه و رهبران کردهای ایران در آلمان (رستوران میکونوس) حضور داشتند. این سالمرگ مربوط به ترور "عماد مغنیه" از رهبران نظامی حزب الله لبنان توسط اسرائیل ، 8 سال پیش بود که اطلاعات مربوط به مخفیگاه او از داخل حزب الله لبنان لوُ رفته و بدست اسرائیل رسیده بود. این که عماد مغنیه در سپاه قدس سپاه پاسداران آموزش دیده بود و یا در لبنان چه نقش نظامی داشت و یا نداشت، در این خبر مطرح نیست. آنچه مورد نظر است، حضور متهمین و محکومین ترور و شکنجه و حتی قتل های زنجیره ای در این سالمرگ است.

انیس نقاش عامل اولبن طرح ترور شاپور بختیار و کاظم دارابی از عاملین ترور رهبران کردهای ایران در شهر برلین آلمان (رستوران میکونوس) است. دارابی در دادگاه آلمان به حبس ابد محکوم شد اما پس از 15 سال آزاد شد و به ایران بازگشت.

صادق شرفکندی، دبیرکل حزب دموکرات کردستان ایران، همایون اردلان، نماینده حزب دموکرات کردستان در آلمان، فتاح عبدلی، نماینده حزب دموکرات کردستان در اروپا و نوری دهکردی، کارمند صلیب سرخ و فعال در امور پناهندگی از قربانیان ترور میکونوس بودند.

انیس نقاش که تابعیت لبنانی دارد، از جمله متهمان‌ ترور بختیار بود که در داگاه فرانسه به حبس ابد محکوم شد اما پس از 6 سال آزاد شد و به ایران بازگشت.

نه حزب دمکرات کردستان ایران، پس از ترور عبدالرحمان قاسملو رهبر وقت این حزب و سپس شرفکندی جانشین وی در این حزب از بین رفت و نه ترور بختیار  خطری را از جمهوری اسلامی دور کرد. ای بسا این سه تن، اگر ترور هم نشده بودند اکنون بدلیل کهولت سن جهان را ترک کرده بودند، اما ترور آنها، همچنان بعنوان برگ های خونین در کارنامه جمهوری اسلامی باقی ماند. داعش، امروز خود را وارث بلامنازع همین نوع جنایات می داند و آنها که در جمهوری اسلامی این ترورها را درخارج از کشور و ترورها و اعدام های سیاسی در داخل کشور را سازمان دادند و فتوا دادند و اجرا کردند، نمی توانند حساب خود را از حساب بوجود آورندگان داعش جدا کنند. همانها که هنوز "عماریون" و "انتحاریون" داخلی را هدایت و رهبری می کنند، به سفارت عربستان حمله می کنند، به تجمعات انتخاباتی حمله می کنند، روحانی را تهدید به اسید پاشی می کنند، به روی زنان و دختران مردم در اصفهان اسید پاشیدند، حصر و زندان را ابزار قدرت می دانند و ....

بحث بر سر "عماد مغنیه" و سالمرگ و یا سالروز ترور او نیست، بحث بر سر تفکری است که همچنان در جمهوری اسلامی نفس می کشد و ماجراجوئی و قتل و ترور و استبداد را زیربنای قدرت فرض کرده است. 37 سال است که ایران و جمهوری اسلامی درگیر همین کشاکش است و هنوز، برخلاف ادعاهای حکومتی، ثباتی در حکومت وجود ندارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: