ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با علی مطهری

برجام را نظام تائید کرده

کسی متهم و یا قهرمان آن نیست
 
 
 
 

 

خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی "ایرنا" روز گذشته (دوشنبه) درباره دو نکته ای که رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی نوروزی مشهد درباره برجام و در دیدار با مداحان درباره آزمایش موشکی گفته بود، با علی مطهری مصاحبه کرد. مطهری در این مصاحبه گفت:

در مجموع اجرای برجام به شکل قابل قبولی پیش رفته و باید تلاش شود گره هایی که در اجرای برخی از مواد آن وجود دارد باز شده و این کار وظیفه مسئولان وزارت امور خارجه است.

به هرحال برجام، خوبی ها و بدی هایی دارد و البته خوبی ها و نقاط مثبت آن بر بدی ها و نقاط منفی آن به مراتب می چربد. ولی نباید به شکلی جلوه دهیم که خوبی های برجام مربوط به بخشی از نظام و بدی های آن مربوط به آقایان روحانی و ظریف باشد، بلکه کل نظام این تصمیم را گرفته و برجام را با همه خوبی ها و بدیهایش پذیرفته است، همانگونه که امام (ره) پس از پذیرش قطعنامه 598 ایستاد و گفت که مسوول این پذیرش خود من هستم و یکدیگر را متهم نکنید و دیدیم که پذیرش آن چه آثار خوبی داشت.

امام جلوی تفرقه را پس از پذیرش قطعنامه 598 گرفت. رفتار امروز ما نیز باید این گونه باشد و من به آینده اجرای برجام خوشبین هستم.

صحبت اخیر رهبر در باره آزمایش موشکی  هم ارتباطی با مطلبی که از آقای هاشمی نقل شده، نداشته است. صحبت آقای هاشمی نافی اهمیت قدرت نظامی کشور نیست.

آقای هاشمی فردی دلسوز برای انقلاب است و هرجا که احساس می کند انقلاب ممکن است دچار انحراف شود، می ایستد، حتی اگر منجر به کاهش محبوبیتش شود و این امر نشانه یک مصلح واقعی است. به نظر من این حمله هایی که به ایشان می شود، منصفانه نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: