www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 30 بهمن

پیوند موسسات اعتباری

با مقاماتی که نامشان اعلام نمیشود

 
 
 
 

 

۱ کیهان

 

 - سخنگوی دولت اظهار داشته است: «پشت گردانندگان مؤسسات اعتباری به برخی قوه ها و نهادها گرم بود». اظهارات سخنگوی دولت در حالی مطرح می شود که نمایندگان مجلس سوال از رئیس جمهور با ۱۸۰ امضا (!) در این خصوص کلید زده اند. اکنون سوال اینجاست که پشت متخلفان به چه کسانی گرم است. ص۱۰

 

 ۲ ایران

 

 - سیف به عنوان یکی از نمایندگان رئیس جمهور در خصوص مؤسسات اعتباری به نمایندگان مجلس گفت: بانک مرکزی شکایتی در خصوص مؤسسات اعتباری را به قوه قضائیه ارائه کرده است که به نتیجه ای نرسیده و مؤسسات متخلف به سمت ایجاد شعب و تغییر تابلو پیش رفته اند و بانک مرکزی هم نتوانسته کاری صورت دهد. (مراجعه کنید به سخنرانی رئیس قوه قضائیه در همین شماره پیک نت)

 

 ۳ - جمهوری اسلامی

 

 - سرمقاله، سخنگوی دولت گفت: «مدیران مؤسسات اعتباری متخلف هرکدام به کسی و یا جایی وصل بودند و الان هم دارند آزاد می چرخند». آزادی خطا کاران در جامعه این شبهه را در ذهن آحاد جامعه ایجاد میکند که مبادا مسئولین نیز دچار مشکلاتی هستند که اصراری به تعقیب و محاکمه و مجازات آنها ندارند!

 

 ۴ اطلاعات

 

 - اینکه نهادی بگوید که ما اصولا فعالیت اقتصادی نداریم که متهم به آن هستیم و آن دیگری بگوید که ما چند برابر مالیاتی که باید بدهیم را خرج محرومان میکنیم، مردمی که همان حقوق اندک خود را چند ماه است که نگرفته اند چه باید بکنند؟ اگر فکری به حال اقتصاد کشور نکنیم، فردا خیلی دیر است.

 

 ۵ سازندگی

 

 - سرمقاله، محمد قوچانی: تنها راه حل، اقتصاد آزاد است. شخص رئیس جمهور باید بر مبنای سیاست هایی که مقام رهبری ابلاغ کرده اند، این "انقلاب اقتصادی" را  شروع کند.

 

 ۶ - دنیای اقتصاد(اتاق بازرگانی)

 

 - رئیس اتاق بازرگانی: حبابی در بازار ارز وجود ندارد که دولت بخواهد قیمت ارز را کاهش دهد. ۲۵ میلیارد دلار ارزهای دپو شده خانگی، علت افزایش قیمت دلار می باشد. مردم به بانک مرکزی اعتماد ندارند.

 

 ۷ رسالت

 

 - دبیر کل مؤتلفه: رئیس جمهور باید پاسخگوی اختیارات وسیع خود در قانون اساسی و اوضاع نامطلوب اقتصاد کشور باشد... آقای رئیس جمهور باید بدانند که ظرفیت قوای سه گانه در چارچوب رهبری های مقام معظم رهبری می باشد. ص۳

 

 ۸ قدس

 

 - اداره کنندگان اقتصاد کشور در همه ۴۰ سال گذشته، راه حل های  مُسکن برای کنترل این مهم داشته اند.

 

 ۹ شرق

 

 - دادستان تهران: می شد از خودکشی سید امامی جلوگیری کرد. ص۲

 

 ۱۰ - هفت صبح

 

 - وزیر کشور: اگر کسی ماهواره داشته باشد، هیچگاه تلویزیون تماشا نمی کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: