www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 21 اسفند

سئوالات بی پاسخ

درباره حادثه دیروز اتوبان کرج

 
 
 
 

 

سحرگاه دیروز (5 و نیم صبح) این کامیون میکسر بتن که 15 تن بتن حمل می کرد در اتوبان کرج از جاده منحرف شد و پس از برخورد با گاردریل و شکستن آن وراد فضای سبز حاشیه اتوبان شد و وضعیت بین زمین و آسمان معلق ماند. اتاق راننده کاملا له شد و راننده نیز در آن پرس شد. جنازه راننده را توانستند پس از چند ساعت از اتاق کامیون بیرون بکشند. نامش اعلام نشده اما سنش 40 اعلام شده است. کامیون میکسر متعلق به یک شرکت پیمانکاری بوده که نام و وابستگی این شرکت به نهادها نیز اعلام نشده است.

دلیل تاخیر در بیرون کشیدن راننده از اتاقک کامیون از سوی آتش نشانی چنین اعلام شده است: کامیون در لبه شیبی حدود 10 متر قرار گرفته بود و عجله در عملیات سبب می‌شد که خودرو به پایین سقوط کند و به همین دلیل ابتدا کامیون با چند جرثقیل فوق سنگین به زمین مسطح منتقل شد و سپس عملیات بیرون کشیدن جنازه راننده آغاز شد.

دلیل منحرف شدن این کامیون میکسر از جاده که اگر در ساعت پر رفت و آمد روز اتفاق افتاده بود می توانست موجب حوادث متعدد و کشته شدن عده ای اعلام نشده است. راننده سکته کرد؟ راننده بیخوابی کشیده بود؟ از شرکت پیمانکاری در این زمینه سئوال کرده است؟ ترمز کامیون بریده بود؟ فرمان کامیون بریده بود؟ میل لنگ کامیون شکسته بود؟ بار میکسر بیش از ظرفیت و توان کامیون بود و باعث انحراف آن شد؟ مقصد کجا بود؟ از کجا بار زده بود؟

هیچیک از خبرگزاری ها و روزنامه های ایران که این خبر را منتشر کرده اند این اندک کنجکاوی و یا اختیار را نداشتند که پاسخ این سئوالات را برای خواننده خبر بیابند. سانسور و سقوط حرفه روزنامه نگاری در ایران همین است که می بینید؟

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: