www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اوهام را برای امام حجعه ها واگذارید

فاصله تصورات با واقعیات

 را فرماندهان سپاه نمی دانند!

 
 
 
 

امام جمعه ها، هر هفته حرف های بی ربط و فضائی که عمدتا در جهت مخالفت با دولت است زیاد می زنند و کسی هم آنها را جدی نمی گیرد، اما وقتی فرماندهان سپاه حرف می زنند، حداقل سوژه ای برای جهان و بویژه امریکا می سازند علیه ایران. حتی اگر این حرفها و نظرات خنده دار و ناشی از بی خبری و توهمات هم باشد.

برای مثال جانشین فرمانده کل سپاه "حسین سلامی" در جریان معارفه فرمانده سپاه آذربایجان غربی در ارومیه گفته است:

به حول و قدرت الهی بزودی سقوط و نابودی آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و هم پیمانان آنها را با چشمان خود خواهیم دید.

اگرچه در جامعه کنونی مشکلاتی هم هست ، اما ملت ایران اگر مشکلی هم دارند در عوض مقتدر، عزیز بوده و خود تصمیم می گیرد. ایران امروز با کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه های علمی، فناوری و نظامی قابل رقابت است و در بسیاری از زمینه ها از کشورهای اروپایی پیشرو هستیم.

امروزه فقر و محرومیت برای سپاه همانند دشمن است و بمانند مبارزه با دشمن خارجی با فقر و محرومیت نیز مبازه خواهیم کرد تا گرد وغبار فقر اگر بر بخشی از جامعه نشسته است با اراده اهنین رفع کنیم.

بنابر پیش بینی جانشین فرمانده کل سپاه نابودی امریکا و اسرائیل و عربستان وهم پیمان های آنها که جمعا شاید چند ده کشور جهان و منطقه بشود، باید بزودی تحقق یابد.

این نوع پیشگوئی های توهم آلوده شاید از دهان مصباح یزدی بیرون بیاید اهمیت نداشته باشد، اما اگر تصور جا افتاده در میان فرماندهان سپاه باشد چه؟ یعنی واقعا آنها نشسته اند دور هم و چنین تصوراتی از جهان را بقول خودشان تبیین کرده اند؟ مسائل پیچیده جهانی و اجتماعی به همین سادگی است که ایشان می فرماید؟ یا چون ایشان دلش می خواهد اینطور شود، این دلخواه را به یقین تبدیل و بیان کرده است؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: