www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 25 بهمن

"همه پرسی"

مگر بسم الله است

که مثل "جن" از آن می ترسند؟ 
 
 
 
 

 

روحانی در ماههای پایانی سال 96 دو برگ برنده روی میزی که مخالفان او با کارت های خودشان پشت آن نشسته اند رو کرده است:

1- علنی کردن بودجه 97 و ردیف 17 آن که نفس نهادهای غیر پاسخگو اما بودجه خوار را گرفت و متعاقب آن اعلام اجبار در پرداخت مالیات از سوی همه نهادهای انتصابی مانند آستانقدس و بنیاد مستضعفان ... و بالاخره بازپس گیری شرکت های خصولتی شده از ارگان های نظامی (ارتش و سپاه) و خصوصی سازی واقعی بخشی از آن و احتمالا در اختیار دولت نگهداشتن بعضی دیگر از آنها.

2- اعلام ضرورت همه پرسی در باره مهم ترین مسائل مملکت که بر سر آن اختلاف در حاکمیت وجود دارد. از آنجا که مخالف و موافق خود را سخنگوی مردم اعلام می کنند، روحانی ساده ترین پیشنهاد را برای تعیین تکلیف و اجرای نظر مردم مطرح کرد. آن هم در روز مراسم سالگرد انقلاب 57 و سپس در یک توئیت کوتاه و یک جمله ای.

همانقدر که علنی کردن بودجه 97 و ردیف 17 آن واکنش مخالفان دولت و مافیای قدرت را در جمهوری اسلامی بدنبال آورد، پیشنهاد همه پرسی نیز با واکنش همان مخالفان و همان باندهای مافیائی روبرو شده است. صدا و سیما و مطبوعات وابسته به مخالفان و باندهای مافیائی از فردای 22 بهمن و با دیدن واکنش مثبت مردم نسبت به پیشنهاد روحانی بلافاصله دست به کار شده و مقالات و اظهار نظرهای مخالفت با همه پرسی را پیاپی منتشر کرده و می کنند. این اظهار نظرها و مخالفت ها را می توانید در گزیده اخبار سیاسی امروز پیک نت دنبال کنید. مردم و ملت شده اند گوشت قربانی و هر نهاد و هر کس که تریبون حکومتی را دراختیار دارد خود را صاحب همه این گوشت قربانی میداند و بنام آن حرف می زند. در چنین شرایطی، بهترین پیشنهاد و راه حل همان است که روحانی مطرح کرده: همه پرسی! این همه پرسی می تواند درباره یک یا دو موضوع مشخص نباشد، بلکه درباره یک برنامه کوتاه غیر شعاری و غیر آلوده به پرگوئی های رایج در جمهوری اسلامی باشد و شامل مهم ترین جهت گیری های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و نظر مثبت و منفی مردم درباره آن خواسته شود!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: