www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دادستان برای خودش کرده حکم دست سپاه میدهد

سپاه تبدیل شده به

ضابطه امنیتی قوه قضائیه

 
 
 
 

گهگاه فرماندهان سپاه و مقامات قضائی اعتراف  هائی در میان مصاحبه های خود برای توجیه عملکرد خویش می کنند که نباید از زیر چشم در برود. مثل همین توجیهی که درباره قتل سید امامی در جریان بازجوئی در بند امنیتی سپاه در زندان اوین مطرح کرده اند. این که سید امامی خودکشی کرده است و ما او را زیر شکنجه و بازجوئی نکشتیم. بسیار خب. حتی اگر این توجیه شما نیز پذیرفته شود نباید مشخص و آشکار شود که در زندان و بازجوئی با فرد دستگیر شده چه می کنید که او برای رهائی از آن فشار و شرایط خود را به هر وسیله ای که دم دستش باشد می کشد. از جمله کوبیدن سر خود به کنج دیوار سلول و یا بریدن رگ های خود با هر وسیله که امکان بریدن رگ با آن ممکن شود و یا ...

و یا این اعتراف فرماندهان سپاه درباره همین ماجرای دستگیری فعالان محیط زیست و این که ما با حکم دادستانی آنها را دستگیر کردیم.

حتی اگر چنین هم باشد نباید مجلسی ها از قوه قضائیه بپرسند که شما مطابق کدام قانون و مجوز حکم دستگیری برای سپاه صادر کرده اید؟ مگر سپاه ضابط دادگستری و قوه قضائیه است؟ مگر پلیس و نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات و امنیت وجود ندارد که شما برای سپاه حکم صادر می کنید. کار سپاه حفاظت از مرزهای کشور است و تمام بودجه ای که می گیرد و امکاناتی که دراختیارش گذاشته شده برای همین هدف است. به سپاه چه که برود عده ای را دستگیر کند؟ و دادستان برای خودش کرده که حکم امضاء کرده و دست اطلاعات و حراست سپاه داده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: