www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پل های اعتماد میان

مردم و حکومت فرو ریخته

 
 
 
 

هیچ حکومتی درجهان باندازه جمهوری اسلامی ادعای اخلاق، برابری، دیانت، پرهیز از دروغ و ریا، امانت داری، بی نیازی به مال و منال، نگران نرفتن به بهشت و خدمتگذاری به مردم را ندارد. و هیچ حکومتی در جهان بر خلاف تمام آنچه در بالا ردیف و لیست شد عمل نمی کند. یا لااقل اگر عمل نمی کند، ادعای آن را هم شبانه روز از تریبون های مختلف نمی کند. اعتماد کم نظیری که مردم به حکومت پس از انقلاب داشتند بتدریج و طی 4 دهه به همین دلیل فرو ریخت. این فرو ریختن اعتمادها که حتی در سطوحی از جامعه با فرو ریختن باورهای مذهبی مردم همراه شده نه به تلگرام مربوط است و نه به ماهواره و نه به فضای مجازی و نه به امریکا و اسرائیل و عربستان، بلکه مستقیما مرتبط است با عملکرد خود حکومت. در این زمینه روحانیون حکومتی – بویژه امام جمعه ها و شخص رهبر- و صدا و سیما نقش بسیار مهمی ایفاء کردند. بعنوان یک نمونه این دو خبر را از روزنامه های داخل کشور که دیروز منتشر شد بخوانید:

روزنامه آرمان: "از هر 10 ایرانی، 6 نفر و در مجموع 40 میلیون عضو تلگرام هستند. ایرانی ها در رده نخست استفاده از تلگرام قرار دارند."

روزنامه هفت صبح به نقل از صدا و سیما: "همه مردم از قطع تلگرام خوشحال اند."

این صدا و سیما اگر مثلا فردا برنامه هایش را قطع کند و اعلام کند امریکا بمباران مراکز اتمی ایران را آغاز کرده مردم باور می کنند؟ حتی اگر همه روحانیون ریش خودشان گرو بگذارند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 دی

 
 

اشتراک گذاری: