www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار روحانی با موسوی

برنامه ریزی شده است؟

 
 
 
 

 

خبرهائی منتشر شده مبنی بر فراهم شدن زمینه برخی دیدارها با میرحسین موسوی که البته هنوز نگفته اند قرار است چه کس و یا کسانی به دیدار وی بروند و موسوی پذیرفته یا نه و چارچوب گفتگو چه خواهد بود. زمان این دیدار و محل آن نیز در ابهام است.

همزمان با زمزمه این خبر در محافل سیاسی ایران، مخالفان خاتمه حصر در هر چارچوبی که موسوی و نظام بر سر آن به توافق برسند، فورا یک  همایش ترتیب داده اند بنام "از فتنه تا بصیرت". آنها درست دو تعبیر رهبر جمهوری اسلامی را پیراهن عثمان کرده و جلوی او گذاشته اند تا یادش نرود در گذشته چه گفته است!

فاصله دیدارها با شیخ مهدی کروبی نیز بتدریج کم شده و افرادی از جناح راست با او ملاقات می کنند اما درباره این ملاقات ها نیز نه کروبی چیزی می گوید که فرزندانش منتشر کنند و نه آنها که با وی دیدار می کنند می گویند به کروبی چه گفته اند و یا کروبی به آنها چه گفته است.

سایت جماران روز گذشته نوشت حجت الاسلام محمدرضا عباسی فرد با مهدی کروبی دیدار کرد. صحبت ها دوستانه بود و زمینه آن را شورای عالی امنیت ملی فراهم ساخت. عباسی فرد که در گذشته عضو شورای نگهبان بوده به سایت جماران گفته که قرار است برخی افراد با آقای موسوی دیدار کنند. آیا دیداری بدون پوشش خبری میان روحانی و موسوی برنامه ریزی شده است؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 آذر

 
 

اشتراک گذاری: