www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جرقه های یک شورش

واکنش های خشم آلوده

مردم در خیابانهای تهران!

 
 
 
 
 

 

واکنش های مردم نسبت به اختلافات فاحش طبقاتی جنبه های عملی به خود گرفته است. گرچه این واکنش ها بصورت دسته جمعی و عمومی نیست اما نمی توان آن را واکنش هائی دانست که اهمیت ندارند و در هر کشور دیگر جهان هم نمونه هائی دارد. در ایران کنونی این واکنش ها حکایت دیگری است. حکایت از خشمی است که در اولین فرصت به یک توفان تبدیل خواهد شد. تخریب شبانه درها و نماهای بیرونی بانک ها، حمله شبانه به قرض الحسنه ها و موسسات سپرده گذاری، اتش زدن مسجد که آخرین نمونه اش در مشهد بود و در همین شماره پیک نت خبر آن را در میان اخبار منتخب شهرستانها می خوانید و... جرقه هائی است که می تواند به توفان یک شورش تبدیل شود.

اخیرا رسانه های داخل کشور می نویسند که نفرت مردم روز به روز بیشتر می شود. عابران پیاده  با دست به در ها و یا به آینه بغل اتومبیل ای گرانقیمت ضربه میزنند تا کج شود و یا شکسته شود! کافی است راننده و صاحب اتومبیل اعتراض کند تا ضربه به اتومبیل تبدیل به ضربه به سر و صورت دارنده اتومبیل تبدیل شود.

همین رسانه ها می نویسند:

"به نظر می‌رسد این نفرت مردم نسبت به آقازاده هائی که ماشین های میلیاردی سوار می شود روز به روز بیشتر شده و جنبه واکنشی پیدا می کند.

مردم منتظر شناسائی بدهکاران بزرگ بانکی و آقازاده ها هستند که با مال مردم و کلاهبرداری و دزدی (بخوانید زرنگی و هوش بسیار و توان مدیریتی و بیزنسی و استفاده از فرصت ها) ثروت میلیاردی جمع کرده اند و مردم فعلا اتومبیل های آنها را در خیابانها و ویلاهای آنها را در شمال تهران و شهرهای ساحلی دریای مازندران می بینند."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 آذر

 
 

اشتراک گذاری: