www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چرا اتحادیه اروپا

ارتش واحد تشکیل میدهد؟

 
 
 
 

 

اتحادیه اروپا با تشکیل ارتش واحد خود، پیش بینی روزهائی را می کند که ترامپ بخواهد ناتو را به سمت اهداف نظامی خود سوق دهد؟ برخی کشورهای اروپائی عضو ناتو به خروج از این پیمان نظامی می اندیشند و از هم آکنون خود را آماده چنین رویدادی می کنند؟ آیا آنگونه که گفته می شود، ترامپ روی اعضای اروپای شرقی عضو ناتو بیش از اعضای غربی اروپا حساب باز کرده و حتی دو بخش اروپا را می خواهد روبروی هم قرار بدهد؟ همه این احتمالات با خواندن خبر تشکیل ارتش اتحادیه اروپا به ذهن می آید:

یونگه ولت می نویسد: "بیست و پنج کشور اروپایی آماده همکاری های نظامی با هدف پروژه های جنگی و عملیات مشترک شدند و بدین ترتیب وزرای اتحادیه اروپا بطور رسمی خبر از آغاز کار ارتش این اتحادیه دادند .

دولت های تائید کننده این طرح باید روی تسلیحات نظامی سرمایه گذاری کنند که این کشورها آمادگی خود را دراین زمینه اعلام داشت. در این طرح سازماندهی یک واحد بهداشتی برای ماموریت های نظامی ضروری اعلام شده است. ایجاد مراکز تدارکاتی به منظور انتقال سریع کمک و تامین نیرو در مناطق عملیاتی نیز پیش بینی شده است. یک کانون هدایت بنام "مرکز صلاحیت" با حضور مشاوران نظامی اتحادیه اروپا برای اهداف ذکر شده در بالا بوجود می آید. نمایندگان چپ حاضر در پارلمان اتحادیه اروپا با این طرح مخالفت کرده و اعلام کرده اند که صلح و امنیت را نمی توان با فناوری جدید نظامی بدست آورد!"


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 آذر

 
 

اشتراک گذاری: