www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سرنخ موسسات مالی

و سپرده گذاری در دست کیست؟
 
 
 
 

 

موسسات مالی و سپرده گذاری نه تنها گوش مردم را از بیخ بریده اند بلکه موی دماغی جدی برای دولت و حتی نظام شده اند. بانک ملی و بانک مرکزی حریف آنها نمی شوند. دولت بهره را رسما در بانکهای دولتی کم می کند و این موسسات بهره را بالا نگه میدارند تا مردم فریب خورده و پولشان را به آنها بسپارند! شماری از این موسسات پول مردم را بالا کشیده اند. نگاه کنید به عکس و خبر سرازیر شدن غارت شدگان این موسسات به نمایشگاه مطبوعات در همین شماره پیک نت و در بخش اخبار کوتاه. علیرغم همه اطلاع رسانی های نامفهوم حکومتی و با آنکه روز گذشته "تابش" نماینده مجلس در نمایشگاه مطبوعات مدعی عزم نظام برای برخورد با این موسسات شد و این که رهبر هم موافقت کرده، هنوز هیچ مقامی در جمهوری اسلامی دهان باز نکرده که این موسسات وابسته به کجا هستند؟ و گردانندگان و صاحبان آنها کیستند؟ و چه مقدار پول از مردم جمع کرده و بالا کشیده اند؟ از چه سالی و مطابق کدام طرح و برنامه اقتصادی آنها مثل قارچ در ایران رشد کردند؟ نقش دولت احمدی نژاد در پر و بال دادن به این موسسات چقدر بوده است؟

صندوق های قرض الحسنه و قرض الحسینه و صندوق های گدائی "خیریه" و ... دست و پاهای همین زالو "موسسات مالی و سپرده گذاری" نیستند؟

تا ریشه وابستگی، اهداف تاسیس و محل هزینه و میزان سپرده ها و ارتباط این موسسات با نهادهای انتصابی و بانکها برای همگان آشکار نشود، مبارزه با این موسسات بعنوان بخشی از فساد نهادینه شده در نظام ممکن نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 آبان

 
 

اشتراک گذاری: