www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دم خروس از زیر عبای دادگاه ویژه روحانیت در آمده

حصر خانگی خاتمی

و تقویت شایعه قتل هاشمی

 
 
 
 

 

حتی اگر هیچ سندی مبنی بر قتل هاشمی رفسنجانی در استخر کوشک رونمائی نشود و کمیسیونی که رهبر برای رسیدگی به مرگ هاشمی در آن استخر تشکیل داده بود هم گزارشش علنی نشود، نشانه هائی که بی وقفه آشکار می شود خود بهترین سند برای مردم است. از جمله نامه ای که دادستان دادگاه ویژه روحانیت که معلوم نیست هنوز همان ابراهیم رئیسی است و یا او استعفا داده و کس دیگری پنهانی جانشین او شده در خانه محمد خاتمی فرستاده است. این نامه که در واقع ابلاغ حصر خانگی محمد خاتمی است چند نکته ای دارد که باید به آن توجه کرد. نخست آن که برای این حصر زمان "3 ماهه" در نظر گرفته شده است. آیا در این سه ماه قرار است حادثه مهمی در جمهوری اسلامی روی بدهد که لازم دانسته اند ارتباط خاتمی با مردم را قطع کنند؟ مثلا جانشین رهبر انتخاب کنند؟ و یا قانون اساسی را تغییر بدهند؟ و یا مقدمه می چینند برای انتخابات مجلس آینده؟

آیا به استقبال همه این احتمالات نبود که سر هاشمی را زیر آب استخر کوشک کردند و حالا نوبت به محمد خاتمی رسیده و در آینده نزدیک این آسیاب برای حسن روحانی خواهد چرخید؟

آبروریزی این ابلاغیه آنقدر زیاد بوده که نه توانستند مهر شورای عالی امنیت ملی را پای آن بکوبند و نه حتی مهر قوه قضائیه را و دادگاه ویژه روحانیت را انداختند وسط که دربست در اختیار "قدرت" است.

«از این به بعد هرگونه حضور خاتمی در جلسات، سالن ها، همایش ها، مراسمات هنری، از قبیل تئاتر، كنسرت، و همینطور حضور در محافل مختلف غیرخانوادگی حتی در جلسات خصوصی ممنوع و ملاقات افراد حقیقی و حقوقی، مقامات دولتی، حوزوی، گروه های سیاسی، صنفی، دانشجویی و... نیز با سید محمد خاتمی ممنوع است.»

در ادامه تقویت بیشتر یقین به قتل هاشمی رفسنجانی، علاوه برای تصاحب دانشگاه آزاد اسلامی، طرح حذف ریاست جمهوری از جمهوری اسلامی و ... مصاحبه دکتر فاطمه هاشمی دختر وی را در شماره امروز پیک نت بخوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 مهر

 
 

اشتراک گذاری: