www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کی بود کی بود؟ من نبودم!

ابلاغیه دادستان دادگاه روحانیت

روی دست دشمنان خاتمی مانده!

 
 
 
 

روز گذشته دادستان جدید دادگاه ویژه روحانیت بنام حجت الاسلام"عبداللهی" که جانشین ابراهیم رئیسی (رئیس آستانقدس) شده، با خبرگزاری سپاه "فارس" مصاحبه اختصاصی کرد و درباره نامه ای که به در خانه محمد خاتمی فرستاده گفت:

"هیچ محدودیت جدیدی درباره نامبرده (توجه کنید به لفظی که درباره محمد خاتمی به کار برده!) اعمال نشده است. اقدامات پیشگیرانه‌ای که تاکنون انجام گردیده، بر اساس مصوبه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده است."

(کدام اقدامات پیشگیرانه؟ و کدام مصوبه شورای عالی امنیت ملی؟ و در چه زمانی و ریاست چه کسی بر این شورا؟ احتمالا ماجرا باز میگردد به سال 88 و ریاست سعید جلیلی پیشکار مصباح یزدی و گماشته بیت رهبری در راس شورای عالی امنیت ملی)

بدنبال مصاحبه بالا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه و معاون اول این قوه که او نیز جانشین ابراهیم رئیسی شد وقتی رئیسی رفت برای مدیریت آستانقدس، رشته کلام در جمع خبرنگارانی که در مراسم فوت برادر احمدی نژاد حضورداشتند بدست گرفت اما درباره نامه ارسالی دادستان دادگاه ویژه روحانیت به در خانه محمد خاتمی بی گدار به آب نزد و قبل از گرفتن نظر رهبر از طریق منشی مخصوص وی "وحید حقانیان" گفت:

"روز یکشنبه، در نشست خبری در خدمت شما خواهیم بود ."

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 مهر

 
 

اشتراک گذاری: