www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آمر حمله به مطهری

رئیس سازمان بسیج شده!
 
 
 
 

بدنبال نامه علی مطهری خطاب به دادگاه مهاجمین به وی در شیراز مبنی بر بخشیدن مجریان در صورت اعلام نام آمر آن حمله، مجریان حمله نام آمر را در دادگاه اعلام کردند، اما این نام در رسانه ها اعلام نشد. یعنی بخش مهم اصلی دادگاه سانسور شد. مطهری در نامه خود نوشته بود که آمر را می شناسد و خیلی های دیگر هم می شناسند. او پس از ماجرای حمله به وی به قصد کشتنش ارتقاء مقام هم پیدا کرد! اما مطهری نیز نام او را فاش نکرد.

این آمر سردار غیب پرور است که 11 سال فرمانهده سپاه فجر در استان فارس بود، مدتی معاون فرمانده پایگاه خبری العربیه فارسی. او پس از دستور حمله به مطهری به قصد کشتن او در شیراز نه تنها تحت تعقیب قرار نگرفت بلکه رئیس سازمان بسیج شد.

غیب پرور در دوران اخیر که رئیس سازمان بسیج شده، مواضعی متفاوت با فرماندهان پیشین بسیج اتخاذ کرده و حرف هائی می زند که با عمل او در پرونده حمله به مطهری متفاوت است. باید دید این موضع گیری و تغییر نظرات او در بسیج یک مانور است و یا درسی از گذشته گرفته و یا گوشش کشیده شده است. او تعریفی تازه از وظائف بسیج ارائه میدهد که در نقطه مقابل نظرات امثال سردار نقدی است. شاید اگر اسم او در پرونده مهاجمین به مطهری در شیراز در رسانه ها اعلام شده بود، آنگاه مطهری بطور مشخص تری در باره غیب پرور گذشته و غیب پرور امروز سخن می گفت.

در باره مواضع جدید غیب پرور مراجعه کنید به لینک زیر:

http://pyknet.net/1396/09tir/20/page/basij.php


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: