www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در اصطبل سردار نجات

موسوی و کروبی روزها،

 بعد از سونا اسب سواری می کنند!

 
 
 
 

سردار سرتیپ پاسدار "نجات" که چند ماهی از قائم مقامی او در تشکیلات اطلاعات و امنیت سپاه می گذرد، روز گذشته بعنوان تحلیل کودتای 88، همان حرف هائی را که تاکنون حسین شریعتمداری در کیهان نوشته است ارائه داد. البته او مقداری دروغ جدید هم قاطی سناریوسازی های قبلی که علاوه بر شریعتمداری، فرمانده کل سپاه و نماینده رهبر در سپاه، رئیس و معاون اول قوه قضائیه و بقیه تاکنون گفته اند اضافه کرد. او گفت که اصلاً رهبری در امور حصر دخالت نداشتند و ندارند. حصر با درخواست رئیس قوه قضائیه (که رهبر او را مامور کرده بود) و تایید شورای عالی امنیت ملی (که دبیر آن سعید جلیلی متهم جنایات کهریزک) بود انجام شد و حتی یک نفر هم مخالفت نکرد.

سران فتنه به استخر، سونا و اسب سواری می روند.

 (لابد شاهد نیز همان اسبی است که کروبی و موسوی سوار آن می شوند و افسارش را سردار نجات در دست می گیرد و برای سوار آن شدن هم شریعتمداری روزها در اصطبل امنیتی برای موسوی و کروبی قلاب می گیرد و یا پشت خم می کند تا سکوی پرش روی اسب بشود!

شاید استخر و سونا هم به این دلیل طرح شده تا اگر فردا اعلام شد کروبی و یا موسوی هم در استخر قلبشان از حرکت باز ایستاد و سرنوشت هاشمی را پیدا کردند زیاد تعجب آور نباشد.

خجالت آور نیست، بلکه فاجعه بار است بودن چنین افرادی در راس نهادهائی که می خواهند جاسوس در سپاه بگیرند و امنیت کشور را تامین کنند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: