www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چه کسی جز رهبر

اجازه نداد سه زن وزیر شوند؟

 
 
 
 
 

روحانی، روز گذشته به مجلس رفت تا از لیستی که بعنوان وزرای کابینه اش در اختیار مجلسی ها گذاشته تا آنها تائید کنند دفاع کند. چند شوخی توام با کنایه و یک اشاره بسیار مهم، ماحصل سخنرانی او در مجلس بود. یکبار اشاره به اصفهان که مرکز اقتصاد جمهوری اسلامی است و یکبار هم درباره وزیر معرفی شده برای دادگستری "آوائی" که "بگذارید مناسبات حسنه دولت و قوه قضائیه برقرار بماند". در مورد دوم اشاره اش به معرفی ناگزیر آوائی در توافق و تفاهم با رئیس قوه قضائیه بود و در مورد اول اشاره اش به در راه اصفهان بودن وزیر پیشنهادی برای اقتصاد.

اما شاه بیت سخنان او این جمله کوتاه بود که "خیلی دلم می خواست حداقل سه وزیر زن داشته باشیم و گزینه های آن نیز انتخاب شده بود، اما نشد!"

این "اما نشد" همان دخالت علی خامنه ای در انتخاب تمام ترکیب کابینه روحانی است، چرا که روحانی جز رهبر مگر با کس دیگری هم لیست کابینه را تنظیم کرده؟

رهبر جمهوری اسلامی حتی در تعین معاونان رئیس جمهور هم اعمال نظر کرد درحالیکه دفتر او به دروغ بیانیه داد و مدعی شد که رهبر مطابق سنن سابق فقط در مورد وزیر اطلاعات، وزیر دفاع، وزیر خارجه و وزیر ارشاد اعمال نظر کرده است. چه کسی اجازه نداد سه وزیر کابینه زن باشند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: