www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 تیر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تق تیراندازی در مهرآباد در آمد

تق تیراندازی کرمانشاه هم در میآید

 
 
 
 

 دروغ در دراز مدت اعتبار و اعتماد را از بین می برد. بویژه وقتی با تزویر و ریا هم همراه شود. این سرانجامی است که دروغگوئی ها و ریا و تزویر در جمهوری اسلامی بوجود آورده است و به همین دلیل مردم هیچ حرف و خبری را باور نمی کنند در حالیکه شایعات را می پذیرند. آخرین نمونه آن تیراندازی قبل از تعطیلات عید فطر در فرودگاه مهرآباد تهران بود که معاون امنیتی وزارت کشور از قول سپاه اعلام کرد تیراندازی ها بخشی از مانور نظامی در فرودگاه مهر آباد بوده و هیچ نوع جنبه امنیتی نداشته است.
حالا یک روز پس از پایان تعطیلات عید فطر فاش می شود که در آن باصطلاح مانور که قطعا مانور نبوده یکی از نیروهای حفاظت سپاه فرودگاه مهرآباد بنام "مهدی یزدی" از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده است. در کدام مانور کله یکنفر را هدف می گیرند؟
مشابه همین دروغ را روز گذشته در کرمانشاه گفتند. صدای تیراندازی در کنار مسجد یکی از محلات کرمانشاه که در آن نماز جمعه برپا بود همه را وحشت زده کرد. حالا بخوانید اطلاع رسانی نیروی انتظامی کرمانشاه را:
«چیز مهمی نبود. ماموران پلیس به طرف یک اتومبیل پراید که برای چند شهروند مزاحمت ایجاد کرده بودند تیراندازی کردند! و این تعقیب و گریزها عادی است.»

مردم این ادعا را می پذیرند؟ قبول می کنند که بطرف چند مزاحم خیابانی آن هم در کنار نماز جمعه تیراندازی شده؟ چرا دروغ و ریا؟ حالا اگر دو روز دیگر معلوم شد مخ یکنفر را با گلوله زده اند و یا برعکس مخ یکی از نیروهای انتظامی با گلوله زده شده چی؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 تیر

 
 

اشتراک گذاری: