ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ادامه بالا رفتن شمار

خوانندگان دو گزارش در پیک نت 
 
 
 
 

 

پر خواننده ترین خبر پیک نت 18 اردیبهشت (روز گذشته) خبر مربوط به مالک اصلی معدنی پورت که منفجر شد و جان 40 معدنچی را گرفت بود. این مالک اصلی سپاه و بسیج است و روحانی بعنوان ضرب گیر حکومت و دولت به میان معدنچیان رفت. چرا فرمانده سپاه و فرمانده کل قوای مسلح (رهبر) و یا فرمانده بسیج و یا لااقل فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء نرفتند حال خانواده معدنچیان را بپرسند؟ معدنچیان بر سر روحانی فریاد کشیدند و از حقوق یک میلیونی خود نالیدند اما روحانی لب باز نکرد و نگفت که مالک کیست و بر سر چه کسانی باید فریاد بزنید. شاید این تجربه شود برای دولت دوم روحانی که شرکت های مالک تمام معادن و کارخانه ها را اعلام کند تا مردم بدانند چه تعداد از آنها وابسته به سپاه و بسیج اند.

2- گزارش "جدول آمار انتخاباتی چه می گوید؟" که مربوط به سه شماره پیش پیک نت است همچنان خواننده دارد و آمار آن از مرز 50100 گذشت. عنوان این گزارش "مردم پشم بر کلاه قالیباف باقی نگذاشتند" بود.

ضمنا گزارش "ضربه 60 در صدی ساکنان شهرهای بزرگ به خود و دیگران" نیز که مربوط به دو شماره پیش پیک نت است همچنان بر خوانندگانش افزود می شود و تا شب گذشته به 41200 خواننده رسید. این دو خبر آمار خوانندگان پیک نت روی تلگرام و فیسبوک و همچنین سایت پیک نت را شکسته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: