ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دوران تک صدائی مرده است

شکست بزرگ صدا و سیما

از صندوق های رای در آمد!

 
 
 
 

 

صدا و سیمای جمهوری اسلامی در انتخابات 96 همانقدر بازنده شد که حوزه حکومتی قم به رهبری شیخ محمد یزدی، شبکه مداحان، بسیج و سپاه، شورای ائمه جمعه، امام جمعه های موقت اما ثابت و منصوب شده از سوی رهبر، شورای نگهبان و جامعه باصطلاح روحانیت مبارز و ...

مردم بقول آقای خمینی که گفت توی دهن دولت بختیار می زنم، توی دهن صدا و سیما زدند و نشان دادند که عمر رسانه های حکومتی به پایان رسیده است. مردم خودشان رسانه اند و هیچ قیمی را نمی پذیرند، همچنان که روحانیون حکومتی را در این انتخابات سنگ روی یخ کردند.

انتخابات 96 نشان داد که شبکه‌های اجتماعی بر صدا و سیمای وابسته به قدرت غلبه کرده اند و تکلیف روزنامه هائی نظیر کیهان و قدس و جوان و ... که حتی تا آستانه تلقین پیروزی رئیسی پیش رفته و عنوان انتخابات کرده بودند نیز از روز روشن تر شد. درس نخواهند گرفت اما از این بیشتر آب خواهند شد که در انتخابات اخیر آب شدند. تا پیش از این انتخابات شاید تصور هنوز بر این بود که روستاها را صدا و سیما رهبری می کند، اما نتیجه آراء نشان داد که شبکه‌های اجتماعی با مغز روستاها نیز راه یافته است. چنان که همین شبکه ها توانستند آرای خاکستری را به پای صندوق های رای بیآورند. صدا و سیما از پخش مستقیم نظرات مردم سر باز زد اما در هر لحظه ۵۰ هزار نفر توانستند از طریق شبکه های مجازی همین نظرات و سخنرانی ها و مصاحبه را بشنوند و ببینند. انحصار رسانه ای شکسته است. هر چند این پیام به گوش آقایان نرود!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: