منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 بهمن ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار فرهنگی – هنری

 

به خانه بهاره رهنما دزد زده و یک چیزهائی هم برده. ایشان که هنرپیشه سینما و سریال های تلویزیونی است فعالیت های محیط زیستی و زیست غذائی هم در کنار معاون محیط زیست ریاست جمهوری هم دارد.

زرنگی کرده و جای پای دزد را گرفته. ظاهرا پای دزد بر اثر بارندگی های این شب ها خیس بوده! بهرحال جای پای دزد را در خانه پیدا کرده و عکس آن را در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته است: «مالی که از من بردن تک تکشو خودم با زحمت و کار خریده بودم، برای همین شک ندارم که دستش رو میشه و اموال من برمی گرده. اون عده کمی هم که خوشحال شدن شک نکن دنیا گرده و اینکه هر حالی بخوای برای کسی، برات همون برمی گرده.»

قدیم ها به اینطور خوش بینی ها می گفتند "دوزار بده آش- به همین خیال باش". البته شاید شوهر اول ایشان بتواند در این زمینه کمکی به ایشان بکند، اگر رقابت با شوهر دوم ایشان اجازه بدهد. و تازه همه اینها در صورتی است که دزد امنیتی نبوده باشد و به امید یافتن مدرکی و یا بردن شنود و پرونده سازی وارد خانه نشده باشد و برای گمراهی کفش و کلاه و دستبند و گردن بند ایشان را هم برده باشد! عکس: دزد زده که البته عکس مربوط به بعد از دزدی نیست زیرا هیچ دزد زده ای اینقدر خوشحال نیست! دختر ایشان و جای پای دزد.

 

بيراهه فيلترينگ

https://fararu.com/fa/news/387626

نخستین بانوی استندآپ کمدین ایرانی بر روی صحنه

https://fararu.com/fa/news/387606

"تمر هندی" هوشنگ مرادی‌ کرمانی در بندر گناوه

https://www.isna.ir/news/97110200856

باز شدن کاروانسرای قاجاری‌ها پس از 200 سال

https://www.isna.ir/news/97110201082

تصویری که بهاره رهنما از جای پای دزد خانه اش منتشر کرد

http://aftabnews.ir/fa/news/570302/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: