ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 بهمن ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دستگیری 5 مامور قلابی

چرا مغازه داران پاساژه ها

به سگ نگهبان اعتماد می کنند؟

 
 
 
 
 

 

رئیس پلیس امنیت، سه روز پیش در یک مصاحبه خبری گفت که با وجود و حضور یکصد هزار نیروی حفظ امنیت، تعجب آور است که هنوز در برخی پاساژهای تهران از سگ نگهبان استفاده می شود. این کار خلاف است و پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس نیز روز گذشته اعلام کرد که 5 مامور قلابی  پس از 30 فقره سرقت دستگیر شدند. ضمنا از مخفیگاه دستگیر شدگان لباس و تجهیزات نظامی بدست آمده است.

این که 5 بازداشتی واقعا مامور بودند که دستگیر شدند و یا مامور قلابی بودند بر کسی معلوم نیست و فعلا درحد ادعای رئیس کلانتری است که البته مشابه این خبر در مقاطع مختلف تحت عنوان ماموران قلابی پس از مرتکب شدن انواع جرائم دستگیر شده اند انتشار یافته است. حتی اگر نیمی از این ادعا درست باشد، بالاخره یافت میشوند مامورانی که با لباس و کارت نیروی انتظامی مرتکب جرائمی مانند سرقت، تجاوز به عنف، زورگیری و... می شوند. این که کدام انگیزه های اقتصادی و تنگناهای معیشتی ماموران نیروی انتظامی را هم مانند بقیه مردم تحت فشار قرارداده و میدهد به جای خود محفوظ، اما نمی توان همه آنها را ماموران قلابی معرفی کرد. ضمنا دلیل استفاده از سگ نگهبان در پاساژه ها را نباید در همین بلبشوی نا امنی جستجوی کرد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: