ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 15 دیماه

جنایت بنام امام زمان

برای دفاع از استبداد و اختناق

 
 
 
 
 

«اسماعیل بخشی» نماینده کارگران هفت‌تپه پس از آزادی از زندان نامه ای خطاب به وزیر اطلاعات نوشته که خلاصه ای از آن را می خوانید. آنچه او در این نامه به آن اشاره می کند، سرگذشت 40 ساله همه زندانیان سیاسی در جمهوری اسلامی است. این سرگذشت و سرنوشت از رهبران و فعالان احزاب سیاسی، روشنفکران، روزنامه نگاران و حتی برخی روحانیون عبور کرد و کارگران و معلمان و حقوقدانان را شامل شده است و این آسیاب با باد استبداد و خودکامگی هنوز می چرخد:

جناب آقای علوی وزیر اطلاعات!

۲۵ روز در بازداشت وزارت اطلاعات بودم. در روزهای اول بدون دلیل یا هیچ حرفی تا سر حد مرگ مرا شکنجه کردند و زیر مشت و لگد گرفتند که تا ۷۲ ساعت در سلولم از جایم نمی‌توانستم تکان بخورم. امروز پس از گذشت تقریبا دو ماه از آن روزهای سخت در دنده‌های شکسته‌ام، کلیه‌ها، گوش چپم و بیضه‌هایم احساس درد می‌کنم.

شکنجه‌گران خود را سرباز گمنام امام زمان می‌نامیدند. نمی‌دانم چه بر سرم آوردند که هنوز دست‌هایم می‌لرزد، منی که زمین زیر پایم می‌لرزید، تحقیر شدم و به شخصیت دیگری بدل شده بودم و هنوز با وجود قرص‌های اعصاب و روان گاهی دچار حمله‌های شدید عصبی روحی و روانی می‌شوم.

بازجویم می‌گفت ما از همه چیز تو خبر داریم حتی می‌دانیم همسرت چند بار بخاطر مبارزاتت با تو دعوا کرده است. گفتم از کجا می‌دانید؟ گفت مدت‌ها تماس‌های تو «شنود» می‌شد که باعث عصبانیت شدید من حین بازجویی شد. حال پرسش بنده و خانواده‌ام از شما بعنوان وزیر اطلاعات و یک شخصیت روحانی و مذهبی این است که: آیا «شنود» خصوصی‌ترین مکالمات انسان‌ها از نظر اخلاقی، حقوق بشری و دین اسلام رواست؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 دی

 
 

اشتراک گذاری: