ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با محمد هاشمی

چه بلائی سر هاشمی آوردند؟

سئوالی که هنوز بی پاسخ است!

 
 
 
 

 

پرونده استخر مرگ شدن هاشمی به این آسانی بسته نخواهد شد. نه مردم آن را بسته اند و نه خانواده و همفکران و همراهان هاشمی. گفته می شود که هاشمی چند روز پیش از استخر مرگ شدن به همسر خود "عفت" نام چند نفر را گفته که اگر بلائی سرش بیاید کار آنهاست.

فاطمه هاشمی دختر بزرگ هاشمی نیز در تازه ترین مصاحبه خود گفته که چند روز پیش از حادثه چند بسیجی دوران جنگ به او مراجعه کرده و گفته اند که از طرح کشتن هاشمی با خبر شده اند.

روز گذشته محمد هاشمی برادر هاشمی که برای دورانی طولانی مدیریت تلویزیون را برعهده داشت و سالها نماینده مجمع مصلحت نظام در یک مصاحبه که خبر آنلاین مخابره کرد  گفت:

خانواده هاشمی هیچ گاه امکان بررسی پیدا نکرد؛ تنها آقای شمخانی در شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای تشکیل داده و بررسی‌هایی انجام دادند و در نهایت نتایج گزارش خود را به رئیس جمهور ارایه کردند.

مشخص نیست که علت ایست قلبی هاشمی چه بوده است. دقیقا این جا همان نقطه ابهامی است که از همان اول وجود داشت که راجع به آن صحبتی نشد. همان شب رحلت در بیمارستان به خبرنگاران اعلام کردم که پزشکان علت فوت را ایست قلبی اعلام کردند اما اینکه علت ایست قلبی چه بوده هیچ وقت مشخص نشد.

محسن آقا وصی حاج آقا هستند باید از ایشان سوال کرد که آیا امکان پیگیری علت فوت آیت الله هاشمی وجود دارد یا خیر؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 دی

 
 

اشتراک گذاری: