ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 آبان ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 14 آبان

حکومت اسلامی مشهد

دربرابر ج. اسلامی تهران

 
 
 
 

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز گذشته درباره راه‌اندازی یگان حفاظت آستان قدس رضوی گفت:

حفاظت از اماکن برعهده نیروی انتظامی است و مسأله حفاظت از حرم امام رضاتاکنون به خوبی انجام گرفته است نمی‌دانم چه ملاحظاتی موجب ایجاد یگان انتظامی برای آستانقدس شده است.

(سردار  افراسیابی، با حکم سرتیپ اشتری، فرمانده نیروی انتظامی به فرماندهی «یگان حفاظت آستان قدس رضوی» منصوب شده و مراسم معارفه او با حضور سید ابراهیم رئیسی تولیت آستانقدس انجام شد)

وی در پاسخ به این سئوال که ایا «بعد از حمله به حرم امام رضا و مجلس، کمیسیون امنیت ملی یا مجلس تصمیمی درباره تغییر شیوه حفاظت از امکان متبرکه گرفت یا نه؟»، گفت: خیر. چنین موضوعی نه در مجلس نه در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده است و این اقدامی است که آستان گرفته است.

تاکنون گزارشی از اقدام علیه اماکن متبرکه به کمیسیون امنیت ملی داده نشده است.

تاکنون یگان حفاظت و امنیت حرم رضوی زیر نظر سپاه فعال بوده و در مهرماه سال 1395 و چند ماه پس از انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان تولیت همایش «اقتدار بزرگ» با حضور فرماندهان و نیروهای ویژه یگان‌ حفاظت حرم مطهر رضوی در این محل برگزار شد. فرمانده این یگان اعلام کرده بود: 6 هزار بسیجی مشهد در ۱۶ کشیک، مسئول حفاظت حریم امام رضا هستند. در دوران تولیت  رئیسی تلویزیون اینترنتی و خبرگزاری آستان قدس در کنار روزنامه "قدس" راه اندازی شده بود و اکنون علاوه بر همه این تغییرات و تصمیمات، واحد انتظامی نیز برای آستانقدس تشکیل داده اند و این در عمل یعنی شکل گیری یک دولت و حکومت دیگر در برابر حکومت مرکزی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 آبان

 
 

اشتراک گذاری: