ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از جمله پیچیدن عمامه با مدل های مختلف

مشاغلی که در ج. اسلامی

سرمایه اولیه نمی خواهد!

 
 
 
 

 

1- پیچیدن عمامه متنوع در طرح‌های مختلف (متناسب با سلیقه شما) پذیرفته می‌شود. با شماره‌ای که ذیل این آگهی درج شده بود، تماس بگیرید. مبلغ بستن عمامه از ۴۵ تومان شروع می‌شود و نسبت به مدلی که انتخاب کنید قیمت این کار تا ۸۰ تومان هم اضافه می‌شود. البته خود بحث عمامه (نوع جنس، متراژ و...) هم بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

 

2- داد زن‌ها كه براي مغازه‌ها مشتري جمع مي‌كنند در مشهد بین ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در روز پول می‌گیرند. برخی حقوق ثابت دارند و مابقی به صورت درصدی هستند و هر چه مشتری بیشتری بیاید پول بیشتری کاسب مي‌شوند.

 

3- اگر به دادگاه سری زده باشید، به‌ویژه دادگاه‌های خانواده می‌بینید افرادی هستند که جلوی دادگاه‌ها ایستاده‌اند و زیر لب می‌گویند: «شاهد، شاهد طلاق، داور طلاق، شاهد اعسار، شهادت می‌دهم و...» قیمت هر شهادت در دادگاه حدود ۵۰ تا ۷۰ تومان است.

 

4-  پارک در محل‌هایی مثل جلوی شیر‌های آتش‌نشانی ممنوع است، برخی افراد که عجله دارند خواسته یا ناخواسته در این محل‌ها پارک می‌کنند. افرادی هستند که کمین می‌کنند و وقتي راننده رفت، با جرثقیل تماس می‌گیرند تا ماشین از آن محل به پارکینگ انتقال داده شود. راننده که به محل پارک ماشین برمی‌گردد و متوجه می‌شود ماشینش نیست، جلو می‌آیند و می‌گویند: «ماشین را جرثقیل برد، بیا با موتور به محل پارکینگ ببرمت» و هزینه‌ای بین ۳۰ تا ۵۰ تومان برای این کار از راننده می‌گیرند!

 

5-  افرادی برای ورود متخلفين به طرح ترافيك، با گرفتن حدود ۲۰ تا ۵۰ تومان، دست خود را جلوی پلاک ماشین ميگيرند تا دوربین کنترل ترافیک نتواند پلاک شما را ثبت کند.

 

6-  تدارک دیدن و مهیا کردن افراد برای حضور در همایش‌ها، مراسم ختم و عروسی. این تدارک بین ها می‌توانند سالن یک همایش را با ظرفیتی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر پرکنند و به ازای افرادی که در این مراسم حضور دارند، سرویس ایاب و ذهاب، یک وعده غذا و حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان مطالبه می‌کنند که قبل از ورود به سالن این مبلغ باید به افراد پرداخت شود. حق‌الزحمه خودش هم برای هر مراسم چیزی حدود سه تا پنج میلیون تومان است.

 

7- افرادی صبح زود می‌روند در صف تعويض پلاك نوبت می‌گیرند و بعد که صف طولانی شد به افرادی که عجله دارند، جایشان را می‌فروشند! هزینه فروش نوبت هم بستگی به مدل ماشین دارد. به‌ عنوان مثال قیمت برای پژو ۲۰۶، ۸۰ تومان و برای یک هیوندا ۱۶۰ تومان . آقایی می‌گفت: هفته پیش یک BMW که خیلی هم عجله داشت نوبتی را به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان از فلان آقا خرید.

 

8-  افرادی بدون آنكه هیچ وابستگی‌ای به شهرداری داشته باشند لباس پاركبان مي‌پوشند و از خيابان پول زور می‌گیرند.

9- قلیان چاق‌کنی شغلی است که این روز‌ها حتی اگر درکنار ساحل هم قدم بزنید آنها را می بینید. سرویس تحویل آن مقابل در منزل  بین ۶۰ تا ۸۰ تومان است. (نقل از روزنامه فرهیختگان)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: