ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 مرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش پژوهش های مجلس نشان میدهد

فاتحه بی حمد "حجاب"

در ج. اسلامی خوانده شده!

 
 
 
 

 

مرکز پژوهش های مجلس گزارشی را منتشر کرده که نشان می دهد تنها حدود یک سوم از زنان ایرانی حجاب اسلامی را رعایت می کنند و دو سوم آنها، "بدحجاب" هستند.

این گزارش می گوید که اکثر مردم ایران، حتی بسیاری از زنان محجبه، با مداخله  گشت های ارشاد در امر حجاب مخالف اند.

اگر منتشر کنندگان گزارش می دادند که اکثر زنان ایران حجاب کامل را رعایت می کنند، قریب به اتفاق شان حامی گشت ارشاد هستند و آن چند بدحجاب انگشت شمار هم از سوی دشمن اجیر شده اند تا ارزش ها را زیر پا بگذارند خود را فریب داده بودند.

این گزارش "شکست سیاست های مرتبط با حجاب در ایران" و "ورشکستگی نهادهای فرهنگی ایران" است.

نتیجه 4 دهه فعالیت های روحانیت، حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و صدها نهادی که تحت عنوان مجموعه های فرهنگی سالانه میلیاردها تومان از بیت المال پول می گیرند (مانند:مرکز رسیدگی به امور مساجد، مرکز الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هیأت رزمندگان اسلام، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، جشنواره عمار، مسجد جمکران،انتشارات اسلامی جامعه مدرسین،مرکز نشر معارف اسلامی در جهان، موسساتی مثل اسرا، امام صادق، غدیر و ... ) همین گزارشی است که مرکز پژوهش های مجلس منتشر کرده است.

اگر پژوهش های دیگری هم در خصوص نماز، روزه، وجوهات شرعیه و ... نیز صورت بگیرد و منتشر شود ، ای بسا اوضاع چندان بهتر از وضعیت حجاب نباشد. شاید هم گزارش تهیه شده اما منتشر نشده است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: