ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 مرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 29 مرداد

6 هزار خانه عیش

و عشق و حال در مشهد

 
 
 
 

 

مشهد برای شمار زیادی از عرب هائی که از عراق و دیگر کشورهای عربی و یا از پاکستان و افغانستان و یا جمهوری آذربایجان به این شهر سفر باصطلاح زیارتی می کنند تبدیل شده به صیغه خانه اسلامی و لابد علم الهدا امام جمعه مشهد باید عمامه اش را بالاتر بگذارد!

حتی مطبوعات غربی هم می نویسند و برخی رسانه های داخلی هم با احتیاط مطرح می کنند که مشهد شده «عبادت، غذا، سکس و پارکِ آبی. پول ایران سقوط کرده و ارز خارجی و حتی پول عربی و دلار کردی (عراقی) از ریال فرسنگها جلو افتاده است و به همین دلیل خوشگذرانی و صیغه های پیاپی شبانه برای عرب ها و بویژه عراقی ها خیلی ارزان تمام می شود. سفر عراقی ها به مشهد ۹۰ درصد بیشتر از گذشته شده است. بویژه مردان مجرّد و یا بدون خانواده عراقی که با اشتیاق وافر خود را به مشهد می رسانند.

حتی کار افتاده است دست دلالان محبت (ج...) که مسکن و سن و سال و بر و روی صیغه را برای مسافران تهیه می کنند و ارائه می کنند. این وضع بقدری آشکار و رسواست که اغلب موجب خشم مردم ساکن مشهد شده است.

هتل‌های رسمی و معتبر از پذیرش مرد خارجی و زنان ایرانی منع شده‌اند، اما خانه های مبله و شخصی در اختیار مسافران و باصطلاح زائران خارجی بویژه عراقی‌ گذاشته می شود.

این خانه ها در نقاط مختلف مشهد و حتی مناطق ییلاقی اطراف مشهد قرار دارند. مقامات محلی شمار این خانه ها را 5 هزار و نهادهای صنفی تعداد آنها را تا 6 هزار اعلام کرده اند و حالا جالب است بدانید که 50 در صد باصطلاح زائران عرب و عراقی نه در هتل ها و مسافرخانه ها بلکه در همین خانه ها ساکن می شوند. با سرویس کامل غذا، خانم، گردش در شهر و شهر آبی و ....

تعجب آور نیست که آمار طلاق و بیماریهای جنسی و از جمله ایدز در مشهد روز به روز بیشتر می شود. آن زنان مجرد ایرانی که عربستان ورود آنها را به آن کشور ممنوع کرده حالا در مشهد مستقر شده اند و خود را دراختیار شبکه های باصطلاح صیغه گذاشته اند. ای کاش رهبر در سفر دو هفته پیش خود به مشهد که در آنجا تصمیم به افزودن بر نقش خود بعنوان اپوزیسیون دولت روحانی گرفت و لابد علم الهدا و رئیسی تشویقش کردند، از مقامات محلی آمار و اطلاعات دقیق آن 6 هزار خانه و شبکه اداره کننده آنها را طلب می کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: